مکمل ها

پروتئین وی ترک گلد کر لاین چیست؟

امروزه تنوع مکمل های ورزشی به گونه ای زیاد شده است که انتخاب یک برند و محصول با کیفیت دشوار می باشد. پروتئین وی ترک گلد کر لاین یکی از مکمل های معروف و برند بازار است. این مکمل فوق العاده، برای بدنسازان هایی که قصد عضله سازی بیشتر دارند، بسیار کاربردی و مفید می باشد.

پروتئین وی ترک گلد کر لاین چیست؟

 

پروتئین وی ترک گلد کر لاین تشکیل شده از کنسانتره پروتئین وی ایزوله و هیدرولیزه می باشد. پروتئین وی ترک گلد کر لاین یکی با کیفیت ترین و بهترین مکمل های پروتئینی در بازار می باشد که مخصوص بدنسازان حرفه ای است.

افرادی که بدنسازی را به صورت حرفه ای شروع می کنند، به پارامتر ها و اصول بدنسازی توجه ویژه ای دارند. برخی از اصول بدنسازی همچون خواب کافی، استراحت، نداشتن استرس، تغذیه مناسب و مکمل با کیفیت می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی سطح تمرین و نتیجه کار شما داشته باشد.

شناخت انواع مکمل ها همیشه یه دغدغه برای افراد تازه وارد بوده است. افرادی که اطلاعات و دانش آنچنانی درباره نحوه کارکرد مکمل های بدنسازی ندارند، در خرید مکمل بدنسازی به شک و شبهه می افتند.

در این مقاله می خواهیم درباره یکی از مهم ترین مکمل های بدنسازی یعنی پروتئین وی صحبت کنیم. همچنین توجه ما در این مقاله بر روی برند پروتئین وی ترک گلد کر لاین می باشد.

پروتئین به عنوان اصلی ترین و مهم ترین مواد مغذی برای بدن به حساب می آید. بدن انسان تا یک حد مشخصی می تواند پروتئین خود را از غذا ها دریافت کند. برای دریافت پروتئین بیشتر نیاز است تا به مکمل ها مراجعه شود.

به دلیل اینکه هیچ ماده غذایی به صورت ۱۰۰ درصد پروتئین خالص ندارد، لذا نیاز است تا مقداری از پروتئین دریافتی را از سمت مکمل های پروتئینی دریافت شود.

پروتئین وی ترک گلد کر لاین از نوع پروتئین حیوانی می باشد و تمامی اسید آمینه های ضروری بدن، درون این مکمل لحاظ شده است. برخی از اسید آمینه های ضروری بدن همچون BCAA و ال گلوتامین درون این مکمل یافت می شود.

 

مشخصات و مواد استفاده شده در پروتئین وی ترک گلد کر لاین

 

مکمل پروتئینی وی ترک گلد کر لاین، قابلیت جذب فوق العاده بالایی دارد و به راحتی جذب عضلات می شود. این نوع مکمل پروتئینی به حفظ عضلات و ریکاوری آن ها کمک بسیاری می کند.

برخی از ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • تامین اسید آمینه های مورد نیاز برای بدن
  • باعث افزایش توده عضلانی می شود
  • باعث کاهش ذخایر چربی بدن می شود
  • جهت عضله سازی و کنترل وزن بسیار مناسب می باشد
  • این مکمل حاوی ال گلوتامین و بی سی ای ای می باشد.
  • از تخریب عضلات جلوگیری می کند
  • جهت ریکاوری عضلات بسیار گزینه مناسبی می باشد
  • غنی از پروتئین و برای تامین انرژی عضلات بسیار مفید است
پیشنهادی:  چند اشتباه متداول برای کاهش وزن

مکمل پروتئین وی ترک گلد کر لاین ساخت کشور لهستان است و در یک سروینگ (۳۰ گرم) حاوی ترکیبات زیر می باشد:

  • ۱۰۸ کیلو کالری
  • ۶۵ گرم پروتئین در هر سروینگ
  • ۱ گرم چربی در هر سروینگ (دارای ۰.۵ گرم چربی اشباع شده)
  • ۹۸ گرم کربوهیدرات در هر سروینگ (۱.۹۲ گرم کربوهیدرات به همراه شکر)
  • ۱ گرم نمک
  • حاوی ۲۸.۶۵ گرم پروتئین کنسانتره، پروتئین ایزوله و پروتئین هیدرولیز شده

حتما قبل از خرید مکمل پروتئین وی، ترکیبات استفاده شده در آن را با دقت مطالعه کنید تا اگر حساسیت خاصی نسبت به آن دارید، از مشکلات آتی جلوگیری به عمل آورید.

افرادی که بیماری خاصی دارند، حتما باید با پزشک خود در این باره مشورت کنند تا در صورت مصرف این مکمل مشکلی برای آنها رخ ندهد.

سعی کنید پس از مصرف این مکمل، درب آن را به خوبی بسته و از ورود هوا به داخل آن جلوگیری کنید تا باعث افزایش طول عمر آن شوید.

همچنین در زمان مصرف مکمل پروتئین وی حتما آن را به خوبی با آب مخلوط کرده تا تمامی ذرات مکمل در آب حل شوند و قسمت جامدی باقی نماند. بنابراین اینگونه جذب آن نیز راحت تر رخ می دهد.

 

پروتئین وی ترک گلد کر لاین دقیقاً چه کاربردی دارد و چطور باید استفاده شود؟

 

مکمل پروتئین وی ترک گلد کر لاین به دلیل داشتن پروتئین وی، همچون یک آنتی اکسیدان عمل می کند و سبب افزایش سیستم ایمنی بدنسازان می شود. پروتئین وی به سلامت قلبی عروقی و جلوگیری از سرطان کمک می کند.

مصرف یک الی ۳ سروینگ روزانه از پروتئین وی ترک گلد کر لاین می تواند سطح انسولین موجود در بدن را افزایش داده و سبب رشد عضلانی گردد.

به صورت کلی، عموماً یک بار قبل صبحانه، یکبار قبل نهار و در نهایت یک بار بعد از تمرین و یا قبل از شام این مکمل را مصرف می کنند.

نیاز شدید به پروتئین در زمان بیدار شدن از خواب و همچنین بعد از تمرین سنگین بدنسازی، باعث می شود تا جذب این پروتئین راحت تر صورت بگیرد. در اصطلاح بدن تشنه پروتئین است.

شما می توانید این مکمل را با آب سرد، شیر و یا آبمیوه میل کنید. اما حتما قبل از مصرف به خوبی آن را با شیکر هم بزنید.

توجه داشته باشید که این مکمل تهیه شده از پروتئین نوع وی می باشد. پروتئین وی دارای جذب سریع و کوتاه مدت می باشد. لذا در مواقعی که بدن نیاز شدید و فوری به پروتئین دارد، این مکمل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

فواید استفاده از پروتئین وی ترک گلد کر لاین

 

پروتئین وی ترک گلد کر لاین حاوی مجموعه ای از کنسانتره پروتئین وی و هیدرولیزه می باشد. این پروتئین به رشد و نگهداری توده های عضلانی کمک بسیاری می کند.

یک بدنساز همواره در طول روز به پروتئین کافی نیاز دارد. تمام پروتئین مورد نیاز را نمی تواند از طریق غذا دریافت کند. به همین منظور استفاده از یک مکمل پروتئین وی زود جذب می تواند بسیار مفید باشد.

پیشنهادی:  شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس چیست؟

در هنگام انجام ورزش های سنگین و مقاومتی، مکمل پروتئین وی می تواند کمبود های بدن شما را جبران کند. یکی از مکمل های مناسب برای کسانی که تمرکز خاصی بر روی چربی سوزی دارند و قصد ندارند تا پروتئین خود را بیش از اندازه از غذاها دریافت کنند، پروتئین وی ترک گلد کر لاین گزینه خوبی می باشد. در رژیم های کم کالری از این نوع مکمل استفاده بسیاری می شود.

غذا های طبیعی همچون گوشت و مرغ، دارای پروتئین همراه چربی هستند. به همین دلیل در دوره چربی سوزی خیلی نمی توان از گوشت و مرغ در رژیم غذایی بهره برد. استفاده از مکمل های پروتئین وی ایزوله همچون ترک گلد کر لاین، می تواند کمک شایانی به این افراد کند تا پروتئین خالص بدون چربی دریافت کنند.

 

خرید پروتئین وی ترک گلد کر لاین اصل

 

وجود محصولات متعدد و تنوع در برند این محصولات، انتخاب مکمل های ورزشی را به یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران و بدنسازان تبدیل کرده است. لذا داشتن اطلاعاتی درباره کارکرد انواع مکمل ها می تواند کمک زیادی به انتخاب شما کند.

بدن انسان به صورت طبیعی از طریق غذا های مختلف می تواند مواد مغذی و معدنی مورد نیاز خود را تامین کند. اما وقتی بحث به تمرینات سخت و تخریب کردن عضلات می رسد، موضوع کمی پیچیده می شود.

در صورت تخریب شدن عضلات، بدن انسان به زمان و مواد بیشتری برای ترمیم کردن عضلات نیاز دارد. لذا در صورت عدم ریکاوری، عضله تخریب شده فرصت کافی برای ترمیم کردن پیدا نکرده و در نتیجه عضله سوزی رخ می دهد.

به همین منظور شرکت های مختلف دست به تولید مکمل های غذایی زدند تا به واسطه آن بدنسازان بتوانند کمبود های بدن خود را رفع کنند. به عنوان مثال مکمل پروتئین به بدنسازان کمک می کند تا کمبود پروتئین بدن خود را علاوه بر غذا بتوانند از طریق این مکمل نیز تامین کنند.

پروتئین به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نیاز یک بدنساز شناخته شده است. بدون پروتئین هیچ رشدی در بدن به وجود نمی آید. لذا تمرکز اصلی یک بدنساز باید بر روی تامین میزان مورد نیاز پروتئین و در مرحله بعد، مواد مغذی دیگر باشد.

چه بسا که مکمل پروتئین به تنهایی قادر به تامین تمامی مواد مورد نیاز یک فرد نیست اما می تواند شروع خوبی در کنار استفاده از مواد غذایی مناسب باشد.

اگر به دنبال یک مکمل پروتئینی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود هستید، مکمل پروتئین وی ترک گلد کر لاین را به شما پیشنهاد می کنیم. این مکمل با کیفیت با قیمت بسیار مناسب در این فروشگاه معتبر ایرانی موجود است و تنها با ارتباط از طریق کارشناسان و متخصصین این مجموعه می توانید سوالات خود را مطرح کنید و این مکمل ورزشی را خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا