مکمل هامکمل های بدنسازی

آیا ال کارنیتین را میتوان با قهوه استفاده کرد؟

به نظر شما چند نمونه از مکمل های چربی سوز توسط دانشمندان تائید شده اند؟ ما در این مطلب نمونه ای از بهترین مکمل های چربی سوز را به شما معرفی می کنیم. ال کارنیتین امروزه به عنوان بهترین چربی سوز درحوزه کاهش وزن شناخته می شود. ایده جذابی برای استفاده از این مکمل، مصرف همزمان آن با قهوه است.

 

اهمیت استفاده از ال کارنیتین و قهوه به صورت همزمان

تاثیر قهوه بر کاهش وزن تا به امروز در مقالات مختلف علمی و آزمایشات بالینی که انجام گرفته است، ثابت شده است. استفاده کردن از این نوشیدنی عالی برای چربی سوزی در کنار استفاده از موادی مثل ال کارنیتین، سبب افزایش قدرت چربی سوزی قهوه می شود. مکمل چربی سوزی زمانی اثر گذاری بیشتری خواهد داشت که به صورت معقول با چربی سوزهای طبیعی ترکیب شود. البته لازم به ذکر است جهت نتیجه گیری بهتر ، لازم است مقدماتی در این بخش رعایت شود. یکی از این مقدمات، ورزش مداوم و رعایت رژیم غذایی مناسب می باشد. اما سوالی در این بخش برای ما ایجاد می شود، چرا مکمل ال کارنیتین میتواند تا این حد بر روی چربی سوزی اثر داشته باشد؟ در ادامه به ذکر ساختار و عملکرد مکمل چربی سوز خواهیم پرداخت.

 

ساختار و عملکرد ال کارنیتین

در فرمول ساختاری ال کارنیتین اسیدآمینه ای قرار دارد که سبب افزایش متابولیسم بدن و عملکرد بهتر میتوکندری می شود. این مکمل سبب افزایش قدرت و چربی سوزی در بدن ورزشکاران می گردد. در نتیجه ورزشکاران می توانند بهتر از قبل به پرورش اندام های خود و کاهش وزن بپردازند. اگر استفاده از این مکمل به همراه ورزش نباشد، کاهش وزنی تجربه نخواهید کرد. از این رو باید برنامه ورزشی خود را به صورت مستمر و با برنامه مناسب دنبال کنید. چربی سوزی تنها زمانی به طور کامل اتفاق می افتد که ورزش به صورت جدی دنبال شود. در این صورت اثر گذاری این مکمل بیشتر می شود. غذاهایی که شما استفاده می کنید، ممکن است بسیار پرکالری باشند. در صورتی که از این غذاها استفاده کنید و مکمل ال کارنیتین را استفاده کنید، هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت. لازم است نظارت کاملی بر روی تغذیه خود داشته باشید. در این صورت نتیجه اثر گذاری این مکمل بسیار بیش تر از قبل خواهد شد.

 

فواید استفاده از قهوه و ال کارنیتین همراه با هم

خستگی مفرط و دردهای شدید عضلانی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود افراد قادر به ادامه رژیم غذایی و ورزش های چربی سوز خود نباشند. با استفاده کردن از ال کارنیتین، شما می توانید این مشکلات را برطرف کرده و خستگی ناشی از ورزش خود را کاهش دهید. چربی سوزی عالی و نتایج خارق العاده این مکمل ها از مهم ترین فواید این مکمل ها می باشد. استفاده مداوم از قهوه و ال کارنیتین میتواند تا حد زیادی سبب رفع خستگی ورزشکاران شود. رفع مشکلات تغذیه ای از دیگر فواید این مکمل است. شما با کمک این مکمل می توانید کمبود مواد معدنی مثل انواع آمینو اسیدها را برطرف کنید. در این صورت رژیم غذایی شما با اثر گذاری بیشتری همراه خواهد شد. رفع خستگی طولانی مدت، درمان بیماری های کلیوی خاص از مهم ترین فواید این مکمل خواهد بود. کارنتین موجود در کلیه ی برخی از بیماران کاهش می یابد، این مکمل چربی سوز میتواند مشکل این بیماران را برطرف کند. بیماری های قلبی نیز به کمک مکمل ال کارنیتین بهبود می یابند، به همین جهت این افراد برای رفع گرفتگی های قلب و افزایش خون رسانی به بدن از این مکمل استفاده کنند. بهبود حافظه نیز از فواید بسیار مهم این مکمل است و برای رفع مشکلات حافظه میتوان از این مکمل کمک گرفت. تقویت میل جنسی و مشکلات زناشویی نیز از سایر وظایف مهم ال کارنیتین است.

پیشنهادی:  شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس چیست؟

 

انواع مکمل ها

مکمل ها به صورت کلی به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

برخی از مکمل ها اگر به صورت همزمان با مواد غذایی دیگری استفاده شوند، دچار اختلالات تغذیه ای شده و مشکلات مهمی در این بخش ایجاد می شود.

نوع دیگری از مکمل ها همراه با سایر مواد غذایی عوارض جانبی ایجاد نمی کند. به صورت کلی ال کارنیتین را از این دسته از مکمل ها در نظر می گیرند. به همین جهت استفاده همزمان از ال کارنیتین و قهوه در نهایت سبب ایجاد هیچ نوع عوارض جدی نخواهد شد. مکمل های نوع دوم در نهایت سبب افزایش انرژی در افراد نیز می شوند. علت این امر اثر گذاری مشترک آن ها بر روی بدن انسان با کمک ماده غذایی محرک دوم است. برای مثال قهوه و این مکمل چربی سوز با همکاری هم می توانند سبب افزایش انرژی چشمگیری در ورزشکاران شوند.

 

تاثیر مکمل ال کارنیتین در بدنسازی

بهبود ریکاوری از مهم ترین تاثیرات مطلوب این مکمل در بدنسازی می باشد، از دیگر اثرات بسیار مهم این مکمل میتوان به تامین کردن اکسیژن مورد نیاز عضلات اشاره کرد. در این صورت خستگی و گرفتگی عضلات در ورزش بسیار کمتر خواهد بود. افزایش انرژی و میزان گلبول های قرمز خون ورزشکاران نیز از دیگر تاثیرات مثبتی است که ال کارنیتین بر جای می گذارد. بالا بردن میزان استقامت عضلات ورزشکاران از مهم ترین اثرات طولانی مدت این مکمل است. با کمک این مکمل ورزشکاران می توانند زمان بیشتری را تمرین کرده و سطح قدرت بدنی خود را ارتقا دهند.

 

بهترین زمان برای مصرف مکمل ال کارنیتین

استفاده کردن از هر مکمل باید در زمان مناسب خود باشد. تقریبا در هر زمانی شما امکان استفاده کردن از ال کارنیتین را خواهید داشت. با این وجود بهتر است قبل از تمرینات ورزشی برای کاهش دردهای عضلانی و اثر گذاری بیشتر از این مکمل استفاده کنید. در این صورت امکان چربی سوزی شما با کمک ال کارنیتین بیشتر خواهد شد. به یاد داشته باشید که استفاده از این مکمل همراه با وعده های مناسب غذایی، به بهبود عوارض احتمالی آن کمک می کند. اصولا بهتر است هیچ نوع مکملی را با معده خالی استفاده نکنید. استفاده از این مکمل در زمان ابتدایی صبح و پس از صرف صبحانه، می تواند مطلوب ترین حالت ممکن برای استفاده از این مکمل باشد. می توانید از این مکمل پس از صرف صبحانه و قهوه مطبوع صبحگاهی استفاده کنید. در این صورت میزان چربی سوزی این مکمل را چندین برابر کرده اید.

پیشنهادی:  آیا زدن واکسن کرونا در دوران بارداری ممنوع است؟

 

نحوه مصرف ال کارنیتین

روش های مختلفی برای استفاده از ال کارنیتین وجود دارد، این روش ها را برای داشتن بهترین انتخاب بیان می کنیم. استفاده از این مکمل در دو یا سه گرم به صورت مداوم می تواند اثر گذاری بسیار مطلوبی داشته باشد. صبحانه یا وعده اصلی شما در هنگام استفاده از ال کارنیتین باید دارای مقداری کربوهیدرات باشد. در این صورت تاثیر گذاری این مکمل بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود. میزان استفاده از این مکمل ثابت است و نباید در اندازه آن تغییری ایجاد کرد. تنها در صورت تجویز پزشک متخصص خود مجاز به تغییر در دوز این مکمل دارید. بهتر است که این مکمل چربی سوز را بیش از ۳ میلی گرم در روز استفاده نکنید. در غیر این صورت ممکن است متحمل مشکلات بسیار زیادی شوید. استفاده از این مکمل پس از صرف صبحانه می تواند سبب شود که شما افزایش انرژی چشمگیری را با کمک این مکمل تجربه کنید.

 

تحقیقات دانشمندان در مورد مکمل ال کارنیتین

محققین در طی سال های اخیر در مورد این مکمل تحقیقات جامعی داشته اند. نتایج این تحقیقات اثرگذاری ال کارنیتین بر روی این بخش ها را اثبات می کند:

بهبود کیفیت اسپرم و افزایش میزان تحرک اسپرم که در نهایت به ارتقای سطح تولید مثل منجر می شود. نتیجه می گیریم که با کمک این مکمل شما می توانید برخی از مشکلات مربوط به نازایی در مردان را درمان کنید.

جهت برطرف کردن مشکلات نازایی مردان می توان از این مکمل چندین مرتبه در روز استفاده کرد. حتی می توان دوز آن را به بیش از ۲۵۰ میلی گرم در روز رساند. البته در این مورد رعایت چند نکته لازم است. در ابتدا بهتر است در این مورد با پزشک متخصص خود صحبت کنید. بهتر است جهت نتیجه گیری بهتر، دوز مصرفی مکمل را در طول روز تقسیم کنید. در نهایت شما با کمک این مکمل استثنایی قادر خواهید بود چندین مشکل بسیار حساس خود را برطرف کنید. درمان مشکل نازایی مردان در کنار مشکلات کلیوی و قلبی و درمان مشکل چاقی از جمله این مشکلات مهم می باشند.

 

انواع مکمل های بدنسازی و ورزشی را می توانید از داروخانه آنلاین یارافارما سفارش دهید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا