مکمل هامکمل های غذایی

برای افزایش وزن چه مواردی را باید رعایت کنیم ؟

برای افزایش وزن چه مواردی را باید رعایت کنیم؟  آیا کمبود ویتامین ها و مواد معدنی،کاهش استرس و خوردن کپسول ژریویتون کاتالنت تاثیری در افزایش وزن بدن دارد؟  چه مواردی باعث تجمع چربی ها در رگ های خونی می شود؟ آیا تجمع کردن چربی در رگ های خونی برای چاق شدن روش خوبی است؟ عوارض تجمع چربی در رگ های خونی چیست؟

 

افزایش وزن و تجمع چربی ها در رگ های خونی

فعل و انفعالات شیمیایی در بدن باعث می شود وزن بدن تغییر کند، ورزش، خوابیدن ، غذا خوردن، استرس، نشاط، شادابی و تجمع چربی ها در رگ های خونی، همه در سن و سال و وزن بدن تاثیر گذار است،   بعضی مواقع این تغییر وزن بدن،  نشانه بروز یک بیماری است و اگر معالجه نشود و فوری ریشه کن نشود، ممکن است تا همیشه در بدن باقی بماند، در بسیاری از افراد دیده شده که وقتی افزایش وزن غیر طبیعی پیدا می کنند، هیچگونه روش معالجه ای در کم کردن وزن آنها تاثیر گذار نخواهد بود و فقط فرد را خسته می کند، شاید دیده باشیم بعضی افراد به یکباره افزایش وزن پیدا می‌کنند که از این موضوع هم خوشحال می‌شوند،  اما زیاد شدن وزن که بیش از حد شود، دیگر لاغر نمی شوند و تا آخر عمر درگیر این اضافه وزنی خواهند بود،  بنابراین باید فعل و انفعالات شیمیایی بدن کنترل شود، آب در فعل و انفعالات شیمیایی بدن معجزه می کند،  آب مواد سمی را از بدن خارج می کند،  باکتری ها و ویروس ها را دفع می کند، به گلبول های خونی بدن کمک می کند تا علیه باکتری ها و ویروس ها پیروز گردند. وقتی میکروب ها و سم ها از بدن خارج شدند، اعضای بدن و غده داخلی بدن به صورت طبیعی کار می کنند و دیگر بی نظمی در بدن حاصل نمی گردد و بدن به صورت منظم و طبیعی به عملکرد خود ادامه می دهد.

امروزه متاسفانه غذا ها به دو نوع تقسیم شده است. غذای طبیعی، غذای مصنوعی یا شیمیایی و در عصری که ما زندگی می کنیم، بسیار تاسف بار است، متاسفانه این مواد شیمیایی وارد عرصه رشد گیاهان هم شده است، امروزه برای کاشتن گوجه و سیب زمینی از مواد شیمیایی استفاده می کنند که بسیار مرگبار است و باعث تشکیل غده های سرطانی می شود، لذا باید به هنگام خرید گوجه فرنگی و سیب زمینی دقت کنیم که دارای رنگ های سبز و سفید نباشند زیرا باعث تجمع چربی ها در رگ های خونی و نیز باعث افزایش وزن بدن به صورت غیر طبیعی می شوند.

 برای سالم نگه داشتن بدن باید تقوای خوردن را یاد بگیرید، یعنی هر چیزی را مصرف نکنید، لاغر بودن شدید یا چاق شدن بیش از حد، هر دو برای انسان ها قابل تحمل نیست، انسان ها دوست دارند، که وزن نرمال و طبیعی داشته باشند،  چاقی زیاد علامت بیماریست، برعکس آن هم نیز صدق می کند، لاغری زیاد باعث علائم بیماری قندی و تیروئید و غدد تیروئید کم کار می شود.

پیشنهادی:  مکمل های باروری چه کمکی می توانند در باروری کنند؟

بعضی مواقع فرد لاغر اول احساس می کند به وزن طبیعی و وزن دلخواه خود رسیده است،  اما بعدا کم کم از آن حالت طبیعی خارج می‌شود و به اضافه وزن زیاد و غیر طبیعی تبدیل می شود، که نتیجه آن تجمع چربی ها در رگ های خونی است.

بیماری کم کاری تیروئید باعث ریزش موی شدید نیز می شود و از عوامل طاسی در مردان و زنان است.

 

کمبود ویتامین ها و مواد معدنی

بدن به مواد معدنی بسیار نیازمند است کمبود ویتامین ها باعث بروز بیماری و تجمع چربی ها در رگ های خونی می شود. این مواد معدنی و ویتامین ها به مقدار زیادی در بدن وجود دارند و اگر از حد خارج شود، باعث آسیب رسیدن به بدن خواهند شد، مثلاً اگر کلسیم در بدن کم باشد، باعث اختلال در رشد استخوان فرد می شود و اگر این کلسیم در بدن فزون شود، باعث آسیب رسیدن به کلیه ها خواهد شد و ممکن است کلیه ها را از کار بیندازد.

مصرف قرص ها و ویتامین ها باعث عوارض بسیار خطرناکی در بدن می شود، ضرورت لازم این است که تأمین ویتامین ها و مواد معدنی باید از طریق خوردن مواد غذایی باشد،  مواد غذایی و مخصوصاً در غلات باعث تامین ویتامین های بدن می شود، در همه مواد غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی دیده می شود،  برای سلامتی بدن باید از مواد غذایی حاوی پروتئین ها و مواد معدنی طبیعی استفاده نمود، اما گاهی پزشکان و مخصوصاً پزشکان داخلی پس از آزمایش ها و بررسی کمبودهای پروتئین و مواد معدنی، قرص‌های پروتئین دار را تجویز می کنند، تا کمبود ها و مواد معدنی در بدن را جبران کنند، البته این موارد باید به دستور پزشک باشد و قوانین آن باید رعایت شود تا سبب زیاد شدن این مواد یا کمبود این مواد نگردد و مشکل بدن حل شود.

کارشناسان و متخصصین نظریه های مختلف پزشکی هر کدام در هر رشته‌ای که باشند برای رفع بیماریهای اعضای بدن، ویتامین ها و مواد معدنی را تجویز می کنند،  بعضی از این پزشکان در طب سنتی نیز تحقیقاتی داشته اند و اکثر آنان در یک کار بسیار متخصصانه در کنار قرص ها، مواد غذایی را نیز تجویز می کنند،  مثلاً پزشک متخصص دندان برای رفع بیماری پیشنهاد می دهد که بیمار ماهی مصرف نماید،  بسیاری از پزشکان طب شیمیایی برای معالجه بیمار خود، مواد شیمیایی تجویز نمی‌کنند و خیلی از آنها به بیمار می گویند،  فقط آب بنوشید، امروزه معالجه بیماری در اروپا با مصرف آب رواج پیدا کرده است، بسیاری از پزشکان در کشورهای پیشرفته از تجویز قرص پرهیز می کنند، خیلی از بیماران ایرانی که در اروپا معالجه شده اند می گویند هر چه برای قرص و مواد شیمیایی اصرار کردیم،  پزشک معالج حاضر به نوشتن نسخه قرص و آمپول نشد و به ما پیشنهاد مصرف مواد غذایی با آب را داد و این بسیار کار نیکی است و اگر بیمار برای معالجه به پزشک مراجعه کند و پزشکان فقط به نوشتن قرص ها و مواد شیمیایی بسنده نکنند و مشاوره مواد غذایی بدهند دیگر تجمع چربی ها در رگ های خونی و اضافه وزن و بیماری کمتری خواهیم داشت.

پیشنهادی:  پروتئین وی ترک گلد کر لاین چیست؟

 

کاهش استرس در تجمع چربی ها در رگ های خونی

استرس کلمه انگلیسی است و به معنی ترس و هیجان و نگرانی و در عربی به معنی خوف است. این هیجانات در بدن باعث ایجاد بی نظمی می شوند، در حالت استرس غدد بدن باعث عملکرد منفی خواهند شد و به جای مبارزه با سموم بدن به صورت عکس عمل می کنند و علاوه بر مبارزه با ویروس ها و میکروب ها به حالت ضعف در برابر آنها تبدیل می شوند و خودشان تولید سم خواهند کرد.

مثلا استرس باعث تجمع چربی ها در رگ های خونی می شود، همچنین غده تیروئید بر اثر استرس، به  ایجاد کم کاری ترشح تیروئید خواهد شد، در کم کاری تیروئید شخص دچار ریزش مو و بی حالی و ضعف می شود و از عوارض آن اختلال در معده و کمبود خون و بیماری های دیگر می شود، پس کنترل و غلبه بر استرس با مدیریت کاهش استرس امری واجب است.

استرس باعث تجمع چربی ها در رگهای خونی می‌شود و خطر ابتلا به سکته قلبی را افزایش می دهد و بسیار خطرناک است و باعث ضعف قلب و اعصاب خواهد شد.

خوردن کپسول ژریویتون کاتالنت

این کپسول حاوی ترکیبات مواد پروتئینی و مقوی می باشد و جهت حفظ سلامتی بیماران روحی و روانی تجویز می شود و موجب ایجاد قوت و جوان سازی در بدن می شود که در برابر ترشحات غدد پیری مقاوم می شود. البته کپسول ژریویتون کاتالنت چقدر مورد اطمینان است؟ و آیا عوارضی دارد؟  فعلا اطلاعاتی در دست نیست، کپسول ژریویتون کاتالنت مخلوطی از چهار یا پنج مکمل فعال است، عصاره گیاهی یکی از ترکیبات این کپسول است، که برای رفع ترشحات غدد پیری مناسب است، درباره عصاره جینسینگ موجود در آن نیز به طور قطع نمی توان گفت که گیاه آن در کجا پرورش می کند و تحقیقاتی در مورد این گیاه نیز در دسترس نیست، همچنین گفته شده است که بیست نوع ماده ویتامین در این قرص موجود می باشد که باعث چاقی می شود، همچنین گفته شده است که این قرص مانع تجمع چربی ها در رگ های خونی  قلب می شود،کپسول ژریویتون کاتالنت ضد استرس است و برای کسانی که در محل کار یا منزل دچار افسردگی و استرس شده اند بسیار مناسب است همانطور که اشاره کردیم استرس باعث تجمع چربی ها در رگ های خونی می شود و همین امر  موجب عدم خوش اندامی در فرد می شود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا