پوست و زیبایی

برای پوست گندمی و سبزه چه رنگ رژ لب مناسب است؟

بدون تردید پوست گندمی وسبزه خانم‌ها، جذابیت ویژه‌ای به چهره آن‌ها خواهد بخشید. البته انتخاب لوازم آرایشی مانند رژ لب مناسب چنین پوستی، نیاز به شناخت و آگاهی دارد. در صورت انتخاب صحیح لوازم آرایشی مانند سایه چشم، رژ گونه یا رژ لب مطمئنا جذابیت چهره این عزیزان را چند برابر خواهد کرد.

البته برای اینکه آرایش صورت به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد؛ هنگام انتخاب لوازم آرایش باید با توجه به رنگ چشم، پوست و مو توجه نمود. افرادی که از پوست صورت آن‌ها گندمی یا سبزه است، علاوه بر آرایش صورت، در انتخاب رنگ مو و لاک نیز وسواس بسیاری نشان دهند.

 

رژ لب مناسب پوست گندمی

انتخاب درست رنگ رژ لب، نفش مهمی در آرایش صورت ایفا خواهد کرد. در صورت انتخاب اشتباه در رنگ رژ، مطمئنا چهره افراد با پوست گندمی، خسته یا رنگ پریده به نظر خواهد رسید. رنگ‌های مناسب رژ لب برای افرادی که پوست آن‌ها گندمی است، شامل لیست زیر خواهد بود:

  • سرخابی
  • قرمز
  • جگری
  • بنفش
  • قهوه‌ای
  • مسی
  • سرخابی دودی
  • ارغوانی
  • آجری

انتخاب رنگ صورتی گل رز و نارنجی روشن نیز برای افرادی که از پوست گندمی بهره برده‌اند؛ بسیار مناسب خواهد بود. زیرا یک زیبایی خارق العاده را به چهره آن‌ها، هدیه خواهد بخشید. در صورتی که این افراد به دنبال یک انتخاب عالی برای رنگ رژ لب خود هستند، باید مناسب با موقعیتی که قصد حضور در آن را دارند؛ توجه کنند.

به طور مثال، این افراد نمی‌توانند از رنگ قرمزی آتشین رژ لب، در محل کار خود استفاده کنند. بدون شک برای چنین موقعیتی، باید از رنگ‌های که تندی کمتری دارند؛ انتخاب کنند تا چهره آن جذاب به نظر برسد. افراد با پوست گندمی برای محل کار، می‌توانند از رنگ صورتی رژ استفاده کنند؛ زیرا این رنگ رژ، آن‌ها را با وقار نشان خواهد داد.

 

رژ لب مناسب پوست سبزه

یکی از رنگ خاص و منحصر به فرد پوست، رنگ سبزه تیره است. در تمامی شاخصه‌های زیبایی‌شناسی برای آرایش صورت شامل لب، چشم و گونه انتخاب رنگ رژ لب بسیار مهم و تاثیر‌گذار شناخته شده است. بنابراین آرایشگر‌ها هنگام آرایش صورت این افراد، با دقت و ریز بینی خاصی رژ لب انتخاب خواهند کرد تا آرایش صورت آن‌ها جذاب و زیبا دیده شود.

پیشنهادی:  اهمیت و التزام استفاده از کرم ضد آفتاب

رنگ رژ لب‌های که مناسب افرادی با پوست صورت آن‌ها سبزه تیره است، شامل رنگ‌های مانند شرابی، بنفش، قهوه‌ای یا رنگ کاراملی خواهد بود. در صورت انتخاب یک رنگ رژ از میان این رنگ‌ها، زیبایی خیره‌کننده‌ای به صورت افراد با پوست سبزه تیره بخشیده خواهد شد. استفاده از رژ لب به رنگ صورتی مرجانی نیز، یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی که پوست تیره دارند؛ خواهد بود.

همچنین در صورت استفاده از رنگ بنفش رژ، لب‌ها در مرکز توجه قرار گرفته و بدون شک این رنگ رژ، در درخشان نشان دادن دندان‌ها نیز تأثیر بسیار خواهد گذاشت. البته با بهترین انتخاب در رنگ رژ لب افرادی که پوست تیره دارند، چهره آن‌ها شاداب به نظر خواهد رسید.

 

رژ لب مناسب پوست گندمی روشن و تیره

انتخاب رنگ قرمز، برای افرادی که دارای پوست گندمی روشن و تیره هستند؛ بهترین گزینه خواهد بود. البته در صورتی از رنگ رژ لب، هر اندازه تیره‌تر باشد؛ به همان اندازه در جذابیت میکاپ صورت موثر‌تر خواهد بود. به ویژه اگر این افراد مو و چشمانی به رنگ مشکی داشته باشند، این رنگ رژ در افزایش میزان زیبایی چهره آن‌ها تاثیر بسیار خواهد گذاشت.

انتخاب رنگ رژی به رنگ قهوه‌ای مسی نیز، بر چهره این افراد جذاب به نظر خواهد رسید. اگر چه امروزه از تعداد خانم‌ها یا دخترانی که رنگ رژ قهوه‌ای مسی را که مناسب رنگ صورت آن‌ها است، انتخاب کنند؛ بسیار کم است. زیرا در دنیای مد امروز، رژ لب قهوه‌ای مسی دیگر جایگاه قبل خود را ندارد.

البته اگر میکاپ صورت خانم‌ها، استفاده از این رنگ رژ را طلب کند؛ بهتر است در انتخاب آن شک و تردید نکنند. افرادی با رنگ مو طلایی روشن و پوست گندمی روشن، حتما از رنگ رژ لب گلبهی براق استفاده کنند. در صورت وجود کک و مک در صورت، رژ قهوه‌ای دارچینی بسیار مناسب چهره این عزیزان خواهد بود.

 

رژ لب مناسب پوست سبزه تیره و روشن

بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای به نقش تعیین‌کننده رنگ پوست صورت، در نحوه آرایش و انتخاب رنگ‌های رژ، رژگونه یا سایه چشم پی برده‌اند. آن‌ها معتقد هستند که اگر انتخاب کرم پودر، سایه، رژ یا رژ گونه به درستی صورت نگیرد؛ بدون شک آرایش صورت جذاب و زیبا به نظر نخواهد رسید.

پیشنهادی:  برای تقویت و استحکام ناخن چه باید کرد؟

افرادی که پوست صورت آن‌ها، سبزه تیره و روشن است؛ انتخاب درست کرم پودر و زیر ساز آن در کنار رنگ رژ لب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ‌های قرمز گیلاسی، خاکستری و قهوه‌ای بهترین انتخاب برای رنگ رژ لب این گونه افراد خواهد بود.

انتخاب رژی به رنگ سرخابی ، که تضاد بسیار جذابی با رنگ پوست سبزه تیره و روشن ایجاد خواهد کرد؛ یک زیبایی خارق العاده‌ای برای صورت خانم‌ها به ارمغان خواهد آورد. البته در هنگام میکاپ صورت، باید رنگ مو و چشم نیز در نظر گرفته شود تا آرایش صورت کامل به نظر برسد.

به طور مثال، بهترین انتخاب رنگ رژ لب برای افرادی با پوست صورت سبزه تیره و روشن، چشمان مشکی و مو سیاه، هلویی است. با این انتخاب جذاب در رنگ رژ، میکاپ این افراد کامل شده و همچنین با انتخاب یک استایل زیبا در نحوه پوشش، بدون شک در مهمانی مانند الماس درخشان خواهند بود.

 

سخن پایانی

هنگام خرید رژ یا میکاپ صورت، انتخاب رنگ رژ برای همه خانم‌ها به ویژه افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند؛ سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. افرادی که رنگ پوست آن‌ها گندمی و سبزه است، برای اینکه از یک آرایش صورت بی‌نقص بهره‌مند شوند؛ باید در انتخاب رنگ رژ دقت بسیار کنند.

برای چنین افرادی از میان رنگ‌های سرد و گرم رژ، انتخاب‌های بسیاری وجود دارد؛ البته هنگام استفاده از هر کدام از رنگ‌ها باید رنگ چشمان و مو را نیز در نظر بگیرند. زیرا رنگ مو  و چشم‌ها، در کامل‌تر کردن میکاپ صورت نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. رنگ لاک ناخن انگشتان دست و پا نیز، نباید فراموش شود.

 

رژ لب های موجود در داروخانه آنلاین یارا فارما

داروخانه آنلاین یارافارما عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و اصل می باشد که می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

رژ لب مایع سری silk matte فلورمار

 

رژ لب اکستریم مات Flormar

 

رژ لب جامد سوپر شاین شماره ۵۲۵ فلورمار

 

رژ لب جامد و گیاهی بابیلا

رژ لب حجم دهنده جامد گیاهی بدون سرب بابیلا

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا