پوست و زیبایی

معرفی بهترین داروها و مکمل های درمانی ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایعی است که هم آقایان و هم خانم‌ها را در سنین مختلف آزار می‌دهد. ریزش موی بیش از حد که باعث کم پشتی، طاسی و یا کچلی می‌شود که نوعی بیماری محسوب می‌شود و باید با آن مقابله کرد. روش‌های زیادی برای درمان ریزش مو وجود دارد. برخی از مشکلات قابل درمان هستند و برای برخی هنوز درمان موثری یافت نشده است.

 

علائم ریزش مو

همه‌ی ما در هر شبانه روز به طور متوسط ۵۰ تا ۱۰۰ تار از موهای سرمان را از دست می‌دهیم. موهای ریخته شده در حالت عادی با تارهای موی جدید جایگزین شده و تراکم مو ثابت می‌ماند. در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش موها بیشتر شود یا رشد موها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌شود که فرد دچار ریزش مو شده است. پس موی همه ما می‌ریزد ولی ریزش مو به شرایطی اطلاق می‌شود که تراکم موها کاهش یابد.

 

شایعترین نشانه‌ها و علائمی ریزش مو عبارتند از:

  • کنده شدن راحت موها به هنگام کشیدنشان
  • تجمع مقدار زیادی مو در موگیر چاه بعد از استحمام
  • جدا شدن مقدار زیادی مو هنگام بستن یا شانه‌ کردن موها
  • ریختن تعداد زیادی مو بر روی بالشت بعد از خواب شبانه

 

داروهای ریزش مو

به طور کلی، درمان دارویی ریزش مو به دو صورت است: درمان موضعی، درمان های هورمونی. در صورتی که ریزش مو کم بوده یا به تازگی شروع شده باشد، استفاده از درمان های موضعی می توانند موثر باشد. داروهای مورد استفاده در درمان موضعی ریزش مو، داروهایی هستند که بر روی پوست سر مالیده شده و از طریق فولیکول ها جذب شده و مانع ریزش مو می شوند. در ادامه می خواهیم به بررسی این داروها در درمان ریزش مو بپردازیم.

پیشنهادی:  راه های مراقبت از پوست چرب و جوش دار

 

ماینوکسیدیل ۲ درصد پاورهر

اگر به طور مداوم دچار ریزش مو هستید و روزانه بیش از ۱۵۰ تار موی شما می‌ریزد؛ باید از طریق روش مناسب برای درمان ریزش موی خود اقدام نمایید. ماینوکسیدیل ۲% جزو اولین داروهایی بود که در متوقف کرد ریزش مو تاثیر سریع و قابل قبولی نشان داد. در حال حاضر نیز همچنان به عنوان یکی از محصولات پر فروش و محبوب برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. هرچند ماینوکسیدیل ۲ درصد پاورهر هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است اما برای آقایانی که دچار ریزش موی شدید هستند توصیه می‌کنیم از ماینوکسیدیل ۵ درصد پاورهر استفاده کنند.

خرید آنلاین ماینوکسیدیل ۲ درصد پاورهر خانم ها

 

قرص سیستین B6 زینک رازک ۶۰ عدد

 

قرص سیستین B6 زینک رازک

قرص سیستین B6 زینک رازک از ترکیب ال-سیستین، ویتامین B6، آرژنین و روی تشکیل شده است. این مکمل موجب رشد مو در آقایان و بانوان می‌شود. این قرص علاوه بر درمان ریزش مو برای افرادی که دارای ناخن‌های شکننده‌ای هستند بسیار مفید است.

 

ویژگی ‌های قرص سیستین B6 زینک رازک

• جلوگیری از ریزش مو و درمان ناخن‌های شکننده
• شامل ویتامین B6 و روی (زینک)
• جلوگیری از تولید آنزیم ریزش مو
• درمان ریزش مو دوره‌ای و مزمن
• افزایش‌ دهنده تکثیر کراتین
• درمان ناخن‌های شکننده
• افزایش قطر مو

 

خرید قرص سیستین B6 زینک رازک

کپسول هیرویت هلث اید

کپسول هیر ویت هلث اید یکی از موثرترین محصولاتی است که برای توقف ریزش مو و تحریک رویش مجدد مو تولید شده است. هیر ویت با دارا بودن ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن علاوه بر حفظ سلامت مو با تقویت فولیکول‌های مو از ریزش مو جلوگیری می‌کند. ترکیبات هیرویت به نسبت قرص‌های مشابه مغذی تر است چنانچه علت ریزش موی شما کمبود ویتامین و املاح معدنی باشد بدون شک هیرویت بهترین گزینه برای مصرف است. این مکمل مناسب افراد بالای ۱۶ سال است. قرص هیرویت فاقد هرگونه ماده نگهدارنده، طعم دهنده و گلوتن است. همچنین مصرف آن برای افرادی که نسبت به لاکتوز حساسیت هستند و یا مبتلابه سلیاک هستند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

پیشنهادی:  برای رفع خشکی پوست چه چیزی موثر است؟

اکثر قرص‌های ریزش و تقویت مو مخصوص خانم‌ها فرموله شده است، در حالیکه این محصول هم برای خانم‌ها مفید است و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده نمایند. تنها با مصرف یک کپسول هیرویت در وعده صبحانه ویتامین‌های موجود در این مکمل غذایی موهای شما را تغییر خواهند داد و شما پس از مدتی از استحکام، قطع ریزش و درخشندگی رنگ موهایتان شگفت زده خواهید شد.

خرید کپسول هیرویت هلث اید Hair Vit

 

برای مشاوره و سوال در خصوص داروها و مکمل های مختلف درمان ریزش موی سر و نحوه مصرف هر یک از این محصولات می توانید با داروخانه یارافارما با شماره ۰۲۱۸۸۳۳۷۲۷۹ تماس بگیرید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا