پوست و زیبایی

راهنمای انتخاب بهترین بادی اسپلش زنانه و مردانه

بادی اسپلش بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند در طول روز بدنی خوش بو داشته باشند و روزهای گرم تابستانی به هیچ عنوان نگران این که ممکن است بوی عرقشان آزاردهنده باشد، نباشند. بادی اسپلش‌های در بازار انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به این که توسط کدام برند تولید شده‌اند و چه مشخصاتی دارند با یک دیگر متفاوت هستند. در این مطلب ما قصد داریم به صورت اختصاصی به تمامی اطلاعات درمورد راهنمای انتخاب بهترین بادی اسپلش زنانه و مردانه بپردازیم. همراه ما باشید.

 

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش که معمولا به عنوان بادی میست نیز شناخته می‌شود مانند یک عطر است اما حاوی درصد بالایی از روغن های معطر نیست بنابراین مانند یک عطر ملایم عمل می‌کند. این محصولات معمولا سبک و ارزان‌تر از عطرهای با کیفیت هستند. بادی اسپلش‌ها ملایم‌تر، با بوی کمتر متمرکز و لطیف‌تر هستند. آن‌ها به اندازه یک عطر ماندگاری ندارند و می‌توانند حدود (کم یا بیشتر) ۳ ساعت ماندگاری داشته باشند.

حالا که می‌دانید بادی اسپلش چیست، حتما از خود می‌پرسید که انتخاب بادی اسپلش به جای عطر چه فایده‌ای دارد؟ دلایل استفاده از بادی اسپلش عبارت اند از:

  • اگر می‌خواهید بدنتان بوی خوبی بدهد اما نمی‌خواهید که این بو مانند بوی عطرها تند باشد، از بادی اسپلش استفاده کنید.
  • استفاده آن پس از حمام می‌تواند احساس سرزندگی و شادابی را برای شما به همراه داشته باشد.
  • اگر به بوی تند عطرها حساسیت دارید، بادی اسپلش می‌تواند جایگیزینی فوق العاده باشد.

 

بادی اسپلش برای چه مواردی استفاده می شود؟

هر زمان که بخواهید می‌توانید از بادی اسپلش استفاده کنید. حتی بسیاری از افراد به جای استفاده از انواع عطرها از بادی اسپلش‌ها به علت بوی ملایمی که دارند استفاده می‌کنند. اما اگر نمی‌دانید که زمان درست استفاده از بادی اسپلش چه موقع است در این قسمت به مواردی اشاره می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید.

  1. بعد از دوش گرفتن برای طراوت بیشتر
  2. استفاده کردن آن به آب وان حمام برای خوش بو شدن آب
  3. اسپری کردن آن روی روبالشی و ملحفه باعث خوش بو شدن تخت خواب می‌شود
  4. بادی اسپلش را بر روی لباس‌ها داخل کمد خود اسپری کنید تا همیشه خوش بو باقی بمانند
پیشنهادی:  برای پوست گندمی و سبزه چه رنگ رژ لب مناسب است؟

 

مزایا و معایب استفاده از بادی اسپلش

مزایای استفاده از بادی اسپلش بسیار زیاد است در حالی که معایب استفاده از آن کاملا انگشت شمار هستند. در این قسمت به مزایای و معایب استفاده از بادی اسپلش می‌پردازیم تا درمورد این محصول بی‌نظیر اطلاعات بسیار خوبی را کسب کنید.

مزایای استفاده از بادی اسپلش معایب استفاده از بادی اسپلش
وقتی از بادی اسپش استفاده می‌کنید بوی خوبی خواهید داشت. این دلیل اصلی استفاده هر کسی از بادی اسپلش است. آنها همچنین دارای بویی هستند که این پیام را به مغز افراد ارسال می‌کند که شخصی که از آن استفاده می‌کند به بهداشت شخصی خود اهمیت می‌دهد که باعث می‌شود فرد از نظر اجتماعی قابل قبول تر باشد. بادی اسپلش‌های تقلبی حساسیت زا هستند و استفاده آن‌ها برای پوست بسیار خطرناک است.
استفاده از بادی اسپلش می‌تواند خلق و خوی شما را تحت تاثیر قرار دهد و رو به سوی مثبت شدن پیش رود. بادی اسپلش‌های تقلبی به محض قرار گرفتن بر روی پیراهن لکه اندازی می‌کنند.
بسیاری از بادی اسپلش‌ها می‌توانند به عنوان رایحه درمانی عمل کنند. برخی از بادی اسپلش‌ها اباعث می‌شوند استرس کمتری داشته باشید، فشار خون شما کاهش یابد و حتی به شما در بهبود مواردی مانند سردرد کمک کنند. بادی اسپلش‌ها تقلبی ماندگاری بوی بسیار کمی دارند

 

طرز استفاده صحیح از بادی اسپلش

استفاده از بادی اسپلش بسیار آسان است. فقط کافیستت مقداری را روی مچ دست خود اسپری کنید و یک مچ را روی مچ دیگر بمالید. هم‌چنین می‌توانید آن را روی دو طرف گردن اسپری کنید. اگر بعد از دوش گرفتن از آن استفاده می‌کنید، بادی اسپلش را به تمام بدن زمانی که خیس است اسپری کنید و سپس آن را با حوله خشک کنید.

شایان ذکر است که شما می‌توانید از اسپری‌های بدن، به روش‌های مختلف، حتی بیشتر از عطر واقعی استفاده کنید. رایج‌ترین روش استفاده از اسپری‌های بدن (یا میست بدن) بعد از دوش گرفتن است. می‌توانید آن را به تمام بدن خود اسپری کنید.

پیشنهادی:  معرفی بهترین داروها و مکمل های درمانی ریزش مو

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که بادی میست به اندازه عطر ماندگاری ندارد. بنابراین ایده خوبی است که آن را چند بار در طول روز روی بدن خود اسپری کنید. شما می‌توانید از آن برای ماندن در خانه، برای خوابیدن، برای بیرون رفتن استفاده کنید، در واقع می‌توانید از بادی اسپلش در هر جایی که دلتان بخواهد استفاده کنید.

 

آیا بادی اسپلش برای بدن گزینه خوبی است؟

با توجه به نظرخواهی‌ها، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که استفاده از بادی اسپلش و یاد بادی میست عالی است. برای کسانی که از آلرژی رنج می‌برند، یا به هنگام حضور در جلسه کاری و یا قرار دوستانه‌ای که نمی‌دانید فرد مقابل از بوی تند عطر لذت می‌برد یا خیر، گزینه بسیار خوبی است. بادی اسپلش هیچ مشکلی برای پوست بدن شما به وجود نمی‌آورد و ترکیبات آن کاملا متناسب با بدن شما است. پس به راحتی برای خوشبو شدن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

بهترین بادی اسپلش های زنانه و مردانه کدام اند؟

قبل از این که به این سوال پاسخ دهیم باید به شما عزیزان بگوییم که انتخاب یک بادی اسپلش کاملا سلیقه‌ای است. ما در این قسمت تعدادی از بادی اسپلش‌های پرطرفدار را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند. اما، حتی ممکن است برخی افراد نیز با این موارد موافق نباشند. انواع بادی اسپلش‌های موجود در داروخانه آنلاین یارا فارما عبارت اند از:

 

سخن آخر

استفاده از بادی اسپلش باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در شما می‌شود. می‌توانید به راحتی با انتخاب رایحه‌ای مناسب با خلق و خوی خود بهترین را برای خود داشته باشید. با توجه به نحوه استفاده از این محصول که در متن به آن اشاره کردیم، می‌توانید بهترین ماندگاری را از این محصول دریافت کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا