پوست و زیبایی

راههای موثر برای رسیدن به پوستی شاداب و جوان

راه های موثر برای رسیدن به پوستی شاداب و جوان چیست ؟ برای رسیدن به پوست شاداب و جوان باید از مکمل های ضد چروک و کرم ضد چروک استفاده کرد، امروزه مهمترین موضوع در بین افراد، مسئله زیبایی است و این موضوع  با مراقبت از پوست حاصل می گردد.

داشتن پوست شاداب و جوان آرزوی هر فرد است، پوست شاداب و جوان باعث می‌شود انسان همیشه شاد و با نشاط باشد، مواظبت از پوست متاثر از زیاد بودن سن نیست، چرا که بعضی از افراد که مسن هستند هنوز هم پوست شاداب و جوان دارند، نگهداری از پوست شاداب و جوان عوامل زیادی دارد مانند: ورزش کردن، تغذیه مناسب، استرس زدایی، استراحت مناسب، عدم استفاده از غذاهای شیمیایی و داروهای شیمیایی،  عدم استفاده از کرم های تقلبی.

البته پزشکان پوست و مو راه های دیگر را هم پیشنهاد داده‌اند، که نگارنده به این پیشنهادات ایمان دارد و معتقد است که نظریات متخصصین پوست و مو نتیجه تحقیقات و زحمت های پژوهشگران اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در بخش دکتری است.

آنها مسئله آبرسانی به پوست بدن را یک مسئله‌ای بسیار بزرگی برای رسیدن به پوست شاداب و جوان می دانند.

البته آبرسانی را به دو نوع تعبیر کرده‌اند، یکی مصرف کرم‌های موضعی آبرسان به پوست و دوم گفته‌اند که نوشیدن ۷ تا ۱۰ لیوان آب برای سلامتی بدن و پوست مفید است.

تمام متخصصین پوست و مو و متخصصین پزشکی رشته های دیگر گفته اند که نوشیدن آب برای سلامتی بدن بسیار مهم و ارزشمند است، همچنین آنها گفته اند که نور خورشید برای پوست بدن مضر است و برای مقابله با آن پیشنهاداتی داده‌اند.

همچنین آنها استفاده از صابون های سولفات دار را باعث خشکی پوست می دانند و استفاده از این صابون را برای پوست بدن مضر می دانند. استفاده از نیکوتین و سیگار باعث چین و چروک صورت می شود. امروزه کسی را نمی توان دید که سیگار استفاده کند اما صورتش چروک نباشد.

 

متخصصان پوست می گویند که استفاده از عسل و زردچوبه برای داشتن پوست شاداب بسیار مناسب است،  محققین پوست و مو هم در این خصوص راه‌حل را داده‌اند و هم آسیب‌شناسی نموده اند، کمتر کسی را می توان دید که از این روش استفاده کرده و به نتیجه نرسیده باشد.

استفاده از روغن نارگیل در مراقبت از پوست شاداب بسیار مهم است و بخاطر این است که روغن نارگیل حامل مواد طبیعی و نرم و شفاف است، امروزه از روغن نارگیل برای بسیاری از مریضی ها استفاده می شود،  تحقیقات نشان داده شده است که بهترین کرم ها را از روغن نارگیل تولید می کنند. خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد و این فطرت علاقه به زیبایی، در نزد همه انسان های دنیا وجود دارد، زیبایی قدرت خدا را نشان می دهد، که در قرآن می فرماید ما برای شما صورتی زیبا آفریدیم.

پیشنهادی:  چه رنگ مویی پوست را روشن می کند؟

همچنین محققان پوست و مو، چه در طب شیمیایی و چه در طب سنتی، لیمو را برای جوان سازی و داشتن پوست شاداب پیشنهاد می کنند و در مورد ماده های طبیعی پیشنهادات متنوعی مطرح شده است مانند استفاده از پوست خیار،  اگر به داروخانه ها مراجعه فرمایید کرم خیار بیشترین مشتری را دارد، زیرا که پوست را سالم، شفاف و جوان نگه می دارد.

امروزه بیشتر آرایشگاه های زنانه پوست خیار را برای سالم نگه داشتن پوست به مشتریان خود پیشنهاد می کنند، از بین مردان و زنان باید اعتراف کرد که خانم ها بیشتر از پوست و موی خود مراقبت می کنند، خانم ها بهتر از مردها قدر این نعمت خدادادی را می دانند. مکمل های ضد چروک که ترکیبی از گلوکزامین و کمپلکس آمینو اسید و ویتامین A با ترکیب تحریک نوسانات سلولی می باشد، باعث قدرت شفافیت پوست می شود، ضمن اینکه کرم ضد چروک نیز باعث تقویت سلول های پوست می شود، پوست مانند دیگر اعضا نیاز به تغذیه و اکسیژن دارد و سلول های پوست باید فرایند شیمیایی خود را طی نمایند تا بتواند بافت های خود را تقویت نماید و در برابر ناملایمات محیطی مقاومت کند.

در کشورهای پیشرفته که مکمل های پوست تولید می شود و نیز کرم ضد چروک در این کشورها که از لحاظ علمی حرف اول را میزند، مردمان آنها از پوست شاداب، صاف و جوانی برخوردار هستند. در کشور ایران که پزشکان معالج خوبی داریم نیز اقدام به تولید کرم ضد چروک با استفاده از گیاهان دارویی کرده اند که استفاده از اینها به همراه مکمل های ضد چروک می تواند مفید باشد.

 

پیشگیری بهتر از درمان است

در توصیه های پزشکی مرتب می شنویم که پیشگیری بهتر از درمان است، در مورد چروک پوست نیز این موضوع صدق می‌کند.

اگر پوست چروک شود، قطعاً درمان آن، فرآیند بسیار طولانی را طی می کند، اما اگر قبل از اینکه پوست پیر شود، از کرم ضد چروک یا مکمل های ضد چروک استفاده شود، به یقین می تواند از بروز پیر شدن پوست جلوگیری نماید. درماتولوژیست می‌تواند درمان های پزشکی را برای برطرف نمودن چروک صورت ارائه دهد. درماتولوژیست به این معناست  که علل و آسیب شناسی چروک صورت را شروع  نموده و با پیدا کردن راه های درمان به تولید بافت پوست کمک می نماید.

پیشنهادی:  دلایل استفاده از ماسک صورت

بعضی از عوامل چروکی پوست قابل کنترل نیستند، اشعه ماورای بنفش به سرعت سلول های پوستی را پیر می کند و چربی لایه زیرین پوست را از بین می برد و باعث شل و آویزان شدن پوست و نمای ظاهری شیارهای پوستی می شود که درمان آن بسیار سخت و مستلزم هزینه و وقت زیاد است.

بنابراین استفاده از مکمل های ضد چروک و کرم  ضد چروک در چنین حالتی بسیار تاثیر گذار است.

 

 

اهمیت داشتن پوست شاداب

امروزه در جوامع متمدن خانم ها در نگهداری از پوست خود جلوتر از آقایان هستند و این به خاطر این است که خانم‌ها بیشتر به جوان سازی پوست اهمیت می دهند، تاثیر این مهم در زندگی بسیار حائز اهمیت است، این جوان سازی پوست حاصل پژوهشهای اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه رشته پوست و مو می‌باشد.

این پژوهش از لحاظ علمی ثابت شده است، اما یک مورد انسان ها را تهدید می کند و آن کارهای تاسف بار دلالان و سودجویان است، چرا که این کلاهبرداران اقدام به تولید مکمل های ضد چروک و کرم  تقلبی  و بدون پشتوانه علمی می کنند و آن ها را روانه  بازار می کنند که بسیار کار خطرناکی است و برای جوان سازی پوست بسیار مضر است، لذا مشتریان عزیز باید در مورد موضوع کاملا هوشیار باشند و مکمل های ضد چروک و کرم ضد چروک را از نمایندگی‌های معتبر خریداری نموده که پشتوانه آنها مرکز بهداشت باشد.

متاسفانه افراد زیادی با خرید از دلالان و سودجویان و کلاهبرداران،  از پوست شاداب به پوستی پیر تبدیل شده اند  و آسیب های زیادی از این کلاهبرداران متحمل شدند که جبران آن ناممکن است، لذا مشتریان عزیز باید در مورد این موضوع کاملا هوشیار باشند و به هرکس و به هر چیزی اعتماد نکنند. کرم‌های ضد چروک و مکمل های ضد چروک باید دارای برند بسیار معتبر باشند.

 

نشاط و شادابی حیات  با پوست شاداب و زیبا

پوست شاداب و زیبا یک زندگی زیبا را به وجود می‌آورد، شاید یک حقیقتی بسیار سخت را بپذیریم که این پوست شاداب و زیباست که زندگی زیبا را به ارمغان می آورد و در زندگی مادی بسیار تاثیرگذار است و برای نگارنده بسیار سخت است که این موضوع را مطرح نماید، که کسانی که از زیبایی خاصی برخوردار هستند در موقعیت اجتماعی بسیار بهتری قرار دارند و این ضرب المثل را باید یادآوری شویم  که عقل مردم در چشم آنان است، قطعاً اگر شما دارای زیبایی خاصی باشید، موقعیت اجتماعی برای شما بهتر فراهم خواهد شد و با زیبایی خود معجزه ها خواهید کرد و درب های بسیاری برای شما باز خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا