مکمل داروییمکمل ها

شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس چیست؟

شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس چیست؟

این شربت در افزایش اشتها و همچنین افزایش سطح انرژی بدن انسان نیز موثر است.از طرفی مصرف این دارو، افراد را در برابر سرما خوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

 

فواید و مضرات شربت سیستم ایمنی بدن

برای تقویت سیستم ایمنی بدن قبل از پیدایش علائم بیماری اقدام نمایید، از آنجا که با پیدایش علوم شیمیایی در جهان،  بشر همیشه مورد تهدید بیماری های مختلف می باشد، بهتر است که تقویت سیستم ایمنی بدن ایمیونس مصرف شود، از آنجا که مصرف این شربت دارای فواید و مضراتی می باشد، خوب است که زیر نظر پزشک معالج و با تجویز پزشک متخصص و نظارت و دستورات ایشان مصرف شود.

 

 

ویروس ها و عفونت ها در برابر شربت ایمیونس چگونه عمل می کنند؟

امروزه بیماری‌های زیادی بشر را تهدید می‌کنند،  ویروس ها و میکروب های فراوانی در دنیا منتشر شده‌اند و برای نجات از آنها مستلزم دارا بودن جسمی قوی، با مصرف غذاهای قوی هستیم، پیدایش سرطان های گوناگون و بیماری هایی مانند هپاتیت، کووید ۱۹ و … مستلزم سیستم ایمنی بدن قوی  در برابر نفوذ ویروس ها است، شربت تقویت سیستم ایمنی می‌ تواند در این زمینه کمک بزرگی نماید و شاید هم بتواند بشر را از مرگ حتمی نجات دهد.

یقیناً دو چیز در برابر مصرف شربت سیستم ایمنی بدن ایمیونس باید رعایت شود، یک این که ممکن است شربت سیستم تقویت ایمنی ایمیونس به صورت تقلبی در بازار عرضه شود و دوم این که ممکن است مصرف این شربت برای بسیاری از افراد ناسازگار باشد، یا این که بعضی افراد به مصرف خودسرانه این شربت اقدام کنند و در مصرف این شربت افراط نمایند.

عوارض آن ممکن است  ناشی از مصرف زیاد این شربت باشد، امروزه داروهای بسیاری با عنوان برند های خارجی و ایرانی در داروخانه ها مشاهده می شوند، اما شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس با دیگر برندهای دارو کاملا متفاوت است.

این شربت نیز مانند شربت های دیگر فواید و مضراتی نیز دارد، برای خرید این شربت می ‌توان آن را از داروخانه های شبانه روزی یا آنلاین  تهیه نمود، از خرید  این دارو در بازار سیاه و دلالان و سودجویان جداً پرهیز نمایید، زیرا ممکن است همین دارو با قیمت گران تری به دست شما برسد، یا این که تاریخ مصرف گذشته باشد و یا ممکن است این دارو تقلبی در بازار سیاه توزیع شود و نه تنها باعث رفع مشکل جسمی شما نگردد، بلکه به ضرر شما تمام شود.

پیشنهادی:  هر آنچه باید درباره امگا3 بدانید

 

 

مصرف شربت ایمیونس به صورت قانونی و با تجویز پزشک

مصرف شربت ایمیونس  با مجوز پزشک، ایمنی و اطمینان خاطر شما را بیشتر خواهد کرد، افرادی هستند که از   تزریق آمپول  و خوردن قرص متنفر هستند، اما نوشیدن شربت برای آنها راحت تر است، دوم این که برخی می‌گویند که شربت سریع‌تر و بهتر جذب خون می شود و فواید آن ممکن است بهتر و سریعتر به اعضای بدن برسد.

در تولید شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس می توان شاهد انواع املاح معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و حتی گیاهان دارویی باشید، شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس با تجویز پزشک می‌ تواند مورد استفاده کودکان، جوانان و میانسالان باشد، البته نوشیدن این شربت باید با دستور پزشک و نظارت ایشان و مشاوره با ایشان انجام شود.

این دارو می تواند بدن را در برابر عفونت‌ها و ویروس ها محافظت نمایند و افراد را از قاتلان بشر نجات دهد،  مصرف شربت ایمیونس، سیستم ایمنی بدن را قوی تر می کند، جسم انسان در برابر بیماری‌ ها ایمن تر خواهد شد.  شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس با برند خارجی زیر نظر کشور انگلستان باعث افزایش میزان انرژی بدن و کاهش احساس خستگی و افسردگی می ‌شود و نیز عناصر روی و سلنیوم در این فراورده ترکیب شده است.

 

شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس از چه موادی تشکیل شده است؟ و چه خاصیتی دارد؟

در تولید این شربت از هیچگونه مخمر، نمک، لاکتوز و رنگ مصنوعی به کار برده نشده است. به همین خاطر یک فرآورده بی نظیر برای افراد ضعیف است، شربت ایمیونس  دارای طعم خوبی است و باعث جذب اشتها می شود.

بنابراین می تواند برای افرادی که اشتهای کمتری دارند مناسب باشد، همچنین کودکان نیز می توانند با دستور پزشک آن را مصرف نمایند. براساس تجربه اگر طبق دستور پزشک ایمیونس مصرف شود، عوارضی نخواهد داشت، ضمنا با دستور روی پاکت مصرف این دارو به صورت مقطعی و بسیار محدود بلامانع است. از عوارض این دارو می تواند معده درد ، اسهال، حالت تهوع و استفراغ و بیماری های دیگر گوارشی باشد. مصرف این شربت در کنار وعده های غذایی ممکن است در رفع این مشکل تاثیر گذار بوده و موثر واقع شده و تا حدودی بتواند عوارض آن را کم نماید، برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. فراموش نکنید پیش از مصرف هر نوع دارویی باید مراقب حساسیت های دارویی و غذایی خود باشید.

حالت تهوع، معده درد ، اسهال و استفراغ از جمله ناراحتی‌های گوارشی هستند که ممکن است در موارد نادر در برخی از افراد چه بزرگسالان و چه کودکان پس از مصرف این شربت مشاهده شود و در صورت امکان نوع آن را عوض نمایید، عوض کردن دارو نباید به صورت خود درآوردی باشد و حتماً باید از پزشک  مشاوره بگیرید و داروی خود را با تجویز پزشک مصرف نمایید.

پیشنهادی:  درباره مکمل آمینو EAA گلد کر لاین ترک شرکت نوتریشن چه میدانید ؟

مصرف شربت ایمیونس ممکن است باعث آلرژی و تنگی نفس نیز شود که در صورت مشاهده این گونه عوارض فورا از مصرف آن خودداری کنید ، از عوارض دیگر شربت ایمیونس زردی کف دست و پا، خارش پوست، سردرد، افزایش و یا کاهش فشارخون، سرگیجه و افزایش وزن، که ممکن است ایجاد شد.

حتی المقدور این دارو را به تنهایی مصرف نمایید و حتما این موضوع را جدی بگیرید، در دوران بارداری و شیردهی نیز مصرف این دارو باید زیر نظر مستقیم پزشک باشد و در صورت پیدایش هرگونه علائم باید فوری آن را قطع نمایید و حتماً به پزشک اطلاع دهید. در صورت بروز هر گونه حساسیت حتماً پزشک را در جریان این موضوع قرار دهید، داروی ایمیونس را در دمای ۲۰ تا ۳۰ درجه  و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

پس از هر بار استفاده در آن را محکم ببندید. خواص شربت تقویت سیستم ایمنی ایمیونس آنقدر زیاد است که کودکان و بزرگسالان نیز می توانند با دستور پزشک و زیر نظارت ایشان دارو را مصرف نمایند، اطلاعات به دست آمده از مصرف کنندگان این دارو نشان می‌ دهد که این دارو با برخی از افراد سازگار نمی باشد و عوارضی مانند خارش پوستی و مانند آن ایجاد شود،  بنابراین در صورت مصرف شربت ایمیونس و وجود هر گونه حساسیت ها، پزشک را در جریان قرار دهید.

در فصل های سرد پاییزی و زمستانی بیشتر نیاز افراد به این مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن مشهود می شود و اکثر افرادی که دچار سرماخوردگی می شوند و دارای ضعف بدنی هستند به این شربت بیشتر نیاز خواهند داشت حال ممکن است دارای بیماری های مزمنی چون دیابت و قلب و عروقی باشند.

 

تاثیر نشاط بر عملکرد شربت ایمیونس

همه ما خوب می دانیم که جسم انسان پس از بیماری با ترشح پاد زهرها شروع به ترمیم نقاط آسیب دیده از حمله ویروس ها و میکروب ها می کند، از لحاظ روانشناسی بیمار به آرامش خاطر و بدون دغدغه نیاز دارد، پزشکان می گویند وقتی حالت بیماری و خستگی و ضعف بر بدن حاکم می شود، این آرامش است که می تواند او را معالجه کند، در بیمارستان ها به آرامش بیماران به اندازه دارو اهمیت می  دهند، بنابراین مصرف این شربت باید در کنار شادی و نشاط و آرامش برای بیماران باشد تا نتیجه خوبی حاصل شود.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا