مکمل ها

ول من اورجینال ویتابیوتیکس

ول من اورجینال ویتابیوتیکس یک مکمل عالی برای آقایان می باشد. یکی از دغدغه های اصلی آقایان بالای چهل سال نداشتن انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره می باشد.این دارو سبب افزایش نیرو و انرژی در مردان می شود. با استفاده از این مکمل تمام مواد مغذی لازم برای بدن تامین می گردد. به طور کلی این مکمل برای افزایش انرژی و قدرت جسمی استفاده می گردد. افزایش قدرت باروری و توانایی جنسی یکی دیگر از کاربردهای ویژه ول من اورجینال ویتابیوتیکس می باشد.در این مطلب به بررسی دقیق این محصول می پردازیم تا اطلاعات کافی در مورد آن به دست آوریم.

 

توضیحاتی درباره ی ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

شاید اغلب آقایان از وجود مکمل مخصوصی برای آن ها بی خبر باشند. انجام فعالیت های سنگین، کار کردن در بیرون خانه و تهیه احتیاجات منزل به انرژی زیادی نیاز دارد. ول من اورجینال ویتابیوتیکس دارای مواد مغذی لازم برای تامین انرژی روزانه آقایان می باشد. این محصول با داشتن جینسینگ و سایر مواد معدنی لازم قدرت بدنی را در مردان افزایش می دهد. همچنین افزایش قدرت باروری و جلوگیری از انواع بیماری ها از ویژگی این مکمل به حساب می آید. در صورتی که دارای انرژی کمی هستید و نیاز به یک مکمل دارید بهتر است از این محصول استفاده نمایید. مواد مغذی موجود در این مکمل شامل جینسینگ، زینک، ال کارنیتین، ال آرژنین، ویتامین های ب، ویتامین های ث و ای، منیزیم و سلنیوم می باشد.

 

مشخصات محصول ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

۱.این محصول یک مولتی ویتامین کامل می باشد.

  1. سی عدد قرص در داخل قوطی مکمل وجود دارد.
  2. استفاده از ول من اورجینال ویتابیوتیکس برای افراد بالای ۱۸ سال توصیه می شود.
  3. حاوی عصاره جینسینگ می باشد.
  4. بدون هرگونه رنگ مصنوعی و مواد نگه دارنده می باشد.
  5. فاقد هرنوع گلوتن، نمک و شکر می باشد.
  6. استفاده از این مکمل مناسب آقایان می باشد و برای تامین انرژی لازم آن ها تولید شده است.
  7. این محصول تولید شده در شرکت ویتابیوتیکس تحت لیسانس انگستان می باشد.

 

کاربرد محصول ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

به طور کلی این مکمل برای افزایش انرژی و قدرت جسمی استفاده می گردد. افزایش قدرت باروری و توانایی جنسی یکی دیگر از کاربردهای ویژه ول من اورجینال ویتابیوتیکس می باشد. تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری از دیگر کاربردهای این محصول می باشد. در واقع مواد مغذی موجود در آن سبب افزایش سیستم ایمنی فرد شده و از ابتلای او به بیماری های شدید جلوگیری می نماید. پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات از دیگر کاربردهای مهم این مکمل می باشد.

 

پیشنهادی:  چه ویتامینی برای جلوگیری از سفیدی مو خوب است

تامین انرژی بدن با ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

ال کارنیتین، ویتامین های ب کمپلکس و منیزیم از موادی هستند که باعث افزایش انرژی در بدن آقایان می شوند. یکی از مشکلات زندگی شهری و امروزی تامین انرژی است. متاسفانه افراد زندگی روزمره پرمشغله و سختی را می گذرانند. ساعات کاری طولانی و داشتن کمبود خواب باعث می شود تا انرژی لازم و کافی برای کارهای مهم وجود نداشته باشد. با استفاده از مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس می توانید انرژی کافی و لازم روزانه خود را تامین نمایید.

ال کارنتین موجود در این مکمل سبب افزایش سوخت و ساز بدن و تولید انرژی بیشتر می شود. افرادی که دارای سوخت و ساز کم و پایینی هستند معمولا از انرژی کمتری برخوردار می باشند. بنابراین یکی از راه های افزایش انرژی بالا بردن سطح سوخت و ساز در بدن می باشد. ال کارنتین با انتقال لیپیدها به داخل میتوکندری سبب تبدیل چربی های بدن به انرژی می شود. این ماده به کاهش وزن بدن و رسیدن به اندام متناسب نیز کمک زیادی می کند. وجود منیزیم در ول من اورجینال ویتابیوتیکس انرژی کافی را تامین می نماید.

ویتامین ها ب کمپلکس موجود در مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس تاثیر زیادی در تولید انرژی دارند. این ویتامین ها در واقع آنزیم های لازم برای واکنش سلول ها به حساب می آیند. وجود بیوتین می تواند در بهبود سلامت پوست و مو نقش مهمی را ایفا نماید. معمولا برخی از آقایان بعد از گذراندن سی سالگی دچار ریزش و یا کم پشتی مو می شوند. بیوتین موجود در این مکمل از ریزش مو جلوگیری نموده و باعث افزایش رشد مو خواهد شد. همچنین میزان طراوت و سلامتی پوست نیز تحت تاثیر همین ویتامین می باشد. برای داشتن انرژی کافی حتما باید ویتامین های ب را در بدن تامین نماییم.

 

افزایش قدرت باروری و جنسی با ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

متاسفانه اخیرا مشکلات زیادی در قدرت باروری برخی از آقایان دیده می شود. عوامل مختلفی مانند استرس، آلودگی هوا و نداشتن رژیم غذایی سالم باعث این مشکل شده است. ول من اورجینال با دارا بودن مواد مغذی می تواند قدرت باروری و توانایی جنسی را در آقایان تقویت نماید. با مصرف یک دوره از این مکمل شاهد تغییرات بسیاری خواهید شد. بهتر است این دارو را با تجویز پزشک مصرف نمایید.

جینسینگ موجود در ول من اورجینال ویتابیوتیکس سبب بازگشت نیروی جنسی در آقایان می شود. این ماده بسیار مفید سیستم عصبی مرکزی بدن را تحریک کرده و از نورون ها محافظت می نماید. در آقایانی که دچار اختلال نعوظ و کاهش قدرت جنسی شده اند مصرف این مکمل می تواند بسیار مفید باشد. متاسفانه در حال حاضر طلاق های زیادی به دلیل مشکلات جنسی رخ می دهد. بهتر است در صورت وجود مشکلی در این زمینه حتما به پزشک مراجعه نموده و مکمل های لازم و ضروری را دریافت نمایید. معمولا در کوتاه مدت می تواند نتیجه مثبتی را مشاهده نمود.

ال آرژنین یکی دیگر از مواد موجود در مکمل وی من اورجینال ویتابیوتیکس است که باعث افزایش خون رسانی به آلت تناسلی می شود. در برخی از موارد عدم وجود خون رسانی مناسب به اندام جنسی موجب ایجاد مشکلاتی در فرد می گردد. ال آرژنین با تقویت خون رسانی در این ناحیه قدرت و انرژی لازم را ایجاد می نماید. در صورت وجود هرگونه مشکل در این مورد استفاده از این مکمل توصیه می شود. خون رسانی کافی به اندام های بدن باعث بهبود عملکرد آن ها می گردد.

پیشنهادی:  آنچه درباره جنسینگ باید بدانیم؟

سلنیوم موجود در مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس باعث افزایش حرکت و تعداد اسپرم در مردان می شود. در صورت وجود هرگونه مشکل در میزان طبیعی اسپرم ها و حرکت آن ها قدرت باروری کاهش می یابد. برای بارور شدن تخمک حتما باید اسپرم مرد به تعداد کافی بوده و حرکت مناسبی را داشته باشد. سلنیوم ماده ای ضروری برای افزایش تعداد و حرکت اسپرم ها می باشد. در صورتی که مشکلی درباره ی تعداد و حرکت اسپرم دارید با استفاده از این مکمل می توانید قدرت و تعداد اسپرم ها و در نتیجه قدرت باروری را افزایش دهید. بهتر است قبل از مصرف حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

 

پیشگیری از سرطان پروستات با مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

بروز سرطان پروستات در مردان یکی از مشکلات آقایان می باشد. جینسینگ و سلنیوم دو ماده بسیار مفید برای پیشگیری از خطر سرطان پروستات در مردان می باشد. استفاده از مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس بعد از ۵۰ سالگی می تواند تاثیر بسیار زیادی را در پیشگیری از این بیماری داشته باشد. جینسینگ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و می تواند از بروز هرگونه سرطان در بدن جلوگیری نماید. با مصرف این مکمل به میزان زیادی می توان این خطر را کاهش داد.

 

نکات مهم درباره ی ول من اورجینال ویتابیوتیکس

 

  1. آقایان ورزشکار که اقدام به انجام ورزش های مختلف مانند بدنسازی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و غیره می نمایند، با استفاده از مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس می توانند سطح انرژی جسمی و ذهنی خود را افزایش دهند.
  2. در صورت وجود ریزش مو می توانید از مکمل ول من اورجینال ویتابیوتیکس استفاده نموده و ریزش موهای خود را متوقف سازید. سلامت پوست نیز با استفاده از این مکمل تامین خواهد شد.
  3. آقایان در هر سن می توانند از ول من اورجینال ویتابیوتیکس استفاده نمایند. برخی به اشتباه این تصور را دارند که در سنین بالای ۶۰ سال نمی توان از این نوع مکمل ها استفاده نمود.
  4. در صورت وجود هرگونه مشکل در پروستات حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید. استفاده از ول من اورجینال ویتابیوتیکس می تواند روشی برای پیشگیری باشد اما در موارد حاد حتما باید از داروهای درمانی دیگر استفاده شود. توصیه می شود قبل از مصرف دارو به پزشک مراجعه نموده و مکمل را بنا بر تجویز پزشک مصرف نمایید. مصرف مرتب این مکمل می تواند باعث بهبود مشکلات باروری و جنسی گردد.

 

 

 

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس مخصوص آقایان ۳۰ عددی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا