مکمل ها

درباره پرگمام ویتالی تون سافت ژل ۶۰ عددی بیشتر بدانیم

پرگمام ویتالی تون بهترین مکمل برای دوران بارداری شماست. دوران بارداری یکی از دوره های بسیار خاص و مهم در زندگی هر خانمی می باشد. وجود جنین در بطن مادر باعث ایجاد تغییرات زیادی در جسم او می گردد. جنین برای رشد و تغذیه نیازمند مواد مغذی است. این مواد مغذی از طریق خون مادر به جنین انتقال می یابد. در مواردی که مادر دارای کمبودی باشد، جنین نیز مواد لازم را دریافت نمی کند.رشد مغزی جنین و رشته های عصبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت وجود مشکل و کمبودی در بدن این رشد به صورت صحیح و کامل انجام نشده و رشد مغزی جنین با مشکل روبرو می شود.

 

ویژگی های پرگمام ویتالی تون

 

این مکمل دارای آهن، منیزیم، مس، کروم، ید، گروه ویتامین های ب، مولیبدن و امگا ۳ می باشد. خانم های باردار حتما باید برای پیشگیری از انواع اختلالات در دوران حاملگی و سلامت جنین از یک مکمل خوب استفاده نمایند. برای رساندن مواد مغذی لازم و ضروری به اندام های بدنی و پیشگیری از اختلالات عصبی جنین می توان از پرگمام ویتالی تون بهره برد. روش مصرف این مکمل طبق تجویز پزشک می باشد. معمولا روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص تجویز می نمایند. این مکمل حتما باید بعد از غذا و با آب کافی مصرف گردد.

 

کاربرد پرگمام ویتالی تون

 

حفظ سلامتی مادر در دوران بارداری، پیشگیری از زایمان زودرس و سقط جنین، بهبود رشد مغزی جنین، افزایش قد و وزن نوزاد، تقویت سیستم ایمنی مادر و نوزاد، سلامت پوست، مو و ناخن از جمله کاربردها و مزایای استفاده از این مکمل می باشند. در واقع این مکمل دارای تمام مواد مغذی لازم و ضروری برای رشد جسمی جنین و سلامت مادر می باشد. توصیه می شود قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت نمایید..

 

تاثیر پرگمام ویتالی تون در بهبود رشد مغز جنین

 

رشد مغزی جنین و رشته های عصبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت وجود مشکل و کمبودی در بدن این رشد به صورت صحیح و کامل انجام نشده و رشد مغزی جنین با مشکل روبرو می شود. تشکیل مخ، مخچه و رشته های عصبی جنین وابسته به وجود امگا۳، مولیبدن و ید می باشد. مولیبدن موجود در پرگمام ویتالی تون باعث می شود تا رشته های عصبی به خوبی رشد نمایند. افزایش هماهنگی دست و چشم در نوزاد با وجود امگا۳ موثر می باشد. در نوزادانی که این هماهنگی وجود ندارد، کمبود این ماده دیده می شود.

همچنین امگا۳ تاثیر زیادی در افزایش قدرت تمرکز در نوزادان و بهبود قدرت بینایی دارد. با مصرف پرگمام ویتالی تون در دوران بارداری نوزاد شما از قدرت بینایی خوب و کاملی برخوردار خواهد شد. وجود عدم تمرکز و در مواردی بیش فعالی کودکان مربوط به کمبود همین ماده در بدن می شود. رشد مغزی و بینایی نوزادان مربوط به مواد مغذی موجود در بدن مادر می شود. اغلب پزشکان مکمل هایی را برای تکمیل رشد جنین تجویز می نمایند و از مادر می خواهند تا به طور روزانه و مرتب آن ها را مصرف نمایند.

پیشنهادی:  پوکی استخوان چیست و مکمل چه تاثیری در پیشگیری آن دارد؟

 

تقویت سیستم ایمنی بدن با پرگمام ویتالی تون

 

تقویت سیستم ایمنی بدن مادر در دوران بارداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که سیستم ایمنی به اندازه ی کافی قوی نباشد، مادر در معرض ابتلا به بیماری های شدید مختلفی قرار خواهد گرفت. وجود مواد مغذی به خصوص کروم در مکمل پرگمام ویتالی تون سبب می شود تا سیستم ایمنی بدن افزایش پیدا کند. کروم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و مادر را در برابر ابتلا به بیماری ها محافظت می نماید. همچنین این ماده ی مغذی سبب حفظ وزن طبیعی بدن مادر می گردد. متاسفانه برخی از مادران در دوران بارداری دچار اضافه وزن زیادی می شوند که همین موضوع خود می تواند عاملی برای تضعیف سیستم ایمنی بدن باشد. کمبود کروم در بدن مادر با مصرف این مکمل جبران شده و سیستم ایمنی بدن به سطح قابل قبولی می رسد.

 

پیشگیری از زایمان زودرس با مصرف پرگمام ویتالی تون

 

زایمان زودرس یکی از مشکلات مهم در دوران بارداری محسوب می شود. در صورت وجود هرگونه کمبود و یا مشکل امکان وجود زایمان زودرس و یا سقط جنین وجود خواهد داشت. کمبود آهن، سلنیوم، مس ، ید و امگا۳ در بدن مادر می تواند منجر به زایمان زودرس شود. مکمل پرگمام ویتالی تون با تامین آهن و اسید فولیک لازم بدن مادر سبب پیشگیری از زایمان زودرس در مادران باردار می شود. مصرف امگا۳ در بارداری های پر خطر که ریسک بالایی برای سقط و یا زایمان زودرس وجود دارد بسیار مفید می باشد. با استفاده از این مکمل تمام کمبودها را جبران خواهید نمود و هیچ ریسکی برای زایمان زودرس وجود نخواهد داشت. البته که حتما باید کنترل های لازم را به صورت ماهانه توسط پزشک متخصص انجام دهید تا از ایجاد هرگونه مشکل و خطری پیشگیری نمایید. با مصرف مکمل خطر سقط جنین و زایمان زودرس بسیار کمتر خواهد شد.

 

افزایش وزن، دور سر و قد نوزاد هنگام تولد

 

یکی از دغدغه های مهم مادران وزن و رشد جسمی کافی نوزاد می باشد. در صورتی که مواد مغذی لازم و ضروری در ماه های آخر بارداری به نوزاد برسد، حتما دارای رشد کافی خواهد بود. آهن و امگا۳ دو ماده بسیار ضروری برای رشد جسمی نوزاد می باشد. آهن موجود در خون باعث خون رسانی کافی به بدن نوزاد شده و همین موضوع سبب رشد سلولی کافی تمامی اندام ها می گردد. همچنین اسید های چرب و امگا۳ نیز تاثیر زیادی در رشد وزن و قد نوزاد دارند. مکمل پرگمام ویتالی تون دارای میزان کافی از این مواد مغذی بوده و مصرف روزانه آن تمام کمبودهای بدن مادر را جبران می نماید. در صورتی که نگران قد و وزن نوزاد خود هستید بهتر است از مکمل های لازم استفاده نمایید.

پیشنهادی:  مکمل وی از چه چیزی ساخته می شود

 

تاثیر پرگمام ویتالی تون در سلامت پوست، مو و ناخن

 

مصرف این مکمل می تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست، مو و ناخن داشته باشد. سلنیوم و مس موجود در پرگمام ویتالی تون سلامت پوست، ناخن و مو را تامین می نماید. در دوران بارداری به دلیل وجود تغییرات هورمونی مادر دچار ریزش مو می گردد. اغلب مادران نگرانی زیادی در این باره دارند. با مصرف پرگمام ویتالی تون و تامین مواد مغذی لازم ریزش موها به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. همچنین این مکمل در رویش مجدد مو نیز تاثیر زیادی دارد.

پوست یکی از مهم ترین موارد در زیبایی هر فردی محسوب می شود. تغییرات موجود در بدن مادر می تواند باعث ایجاد لکه های پوستی شده و یا باعث خشکی شدید پوست شود. مصرف مکمل و دریافت مواد لازم سبب می شود تا ایجاد مشکلات پوستی به کمترین میزان ممکن برسد. معمولا اغلب مادران باردار از وجود لکه های قهوه ای رنگ در قسمت اطراف بینی شکایت می کنند. با دریافت سلنیوم و مس کافی می توان آثار مخرب پوست را کمتر نمود. توصیه می شود حتما قبل از بارداری با مصرف مکمل های لازم کمبودهای موجود در بدن را از بین ببرید.

پرگمام ویتالی تون دارای گروه ویتامین های ب نیز می باشد که تاثیر زیادی در سلامت ناخن و پوست دارند. معمولا ناخن های مادر در این دوران شکننده شده و سلامت خود را از دست می دهند. مصرف این مکمل باعث رساندن مواد مغذی و ویتامین های لازم برای تقویت ناخن نیز می شود.

 

نکات مهم درباره ی پرگمام ویتالی تون

 

مصرف این مکمل بسیار مفید بوده و توصیه می شود حتما در دوران بارداری از آن استفاده شود نکته ی مهم در رابطه با مصرف مکمل ها مشورت با پزشک می باشد. هرگز در دوران بارداری مکمل و دارویی را به صورت خودسرانه مصرف نکنید. حتما از پزشک خود بخواهید تا با توجه به نیازهای جسمی شما و آزمایشات انجام شده مکمل و ویتامین های لازم را تجویز نماید. پرگمام ویتالی تون دارای کلیه ویتامین ها و مواد مغذی ضروری می باشد که به راحتی می توان از آن در دوران بارداری استفاده نمود.

این مکمل دارای ویژگی بلع آسان به دلیل فرم سافت ژل می باشد. در واقع پرگمام ویتالی تون حالتی نرم دارد و به راحتی می توان آن را مصرف نمود. اغلب مادران باردار به دلیل داشتن مشکلات گوارشی توانایی استفاده از هر قرص و دارویی را ندارند اما سافت ژل بودن این مکمل باعث شده است تا استفاده از آن به راحتی صورت گیرد. حتما باید این مکمل را بعد از غذا و با یک لیوان کامل آب مصرف نمایید. نوشیدن آب به مقدار کم می تواند مشکلاتی را در معده و سیستم گوارشی به وجود آورد.

 

پرگمام ویتالی تون سافت ژل ۶۰ عددی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا