مکمل داروییمکمل ها

درباره سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ بیشتر بدانیم؟

سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ ترکیبی عالی است که می تواند برای رفع خشکی چشم، کاهش التهاب ریه و مجاری تنفسی و همچنین کاهش دردهای قاعدگی و افزایش سلامت سیستم ایمنی به کار برده شود. در این مطلب قصد داریم با سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ بیشتر آشنا شویم.

 

سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ چیست؟

در ابتدا اگر بخواهیم تعریف ساده و کوتاهی از سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ داشته باشیم می‌توانیم بگوییم که در واقع این فرآورده ترکیبی از روغن پنج گیاه دارویی است. به طوری که در آن روغن گل مغربی، کشمش سیاه، گل گاوزبان، اکلیل کوهی و دانه کتان وجود دارد که این ترکیبات در تامین چربی های مفید و ضروری بدن نقش قابل توجهی دارند.

شاید برای تان تا به اینجا این سوال به وجود آمده باشد که چربی های ضروری بدن چه نوع چربی هایی هستند؟ که در پاسخ به این سوال اساسی و بسیار مهم باید بگوییم که چربی‌های ضروری آن دسته از چربی ها در بدن انسان به شمار می‌آیند که بدن قادر نیست آنها را بسازد یا به عبارت دیگر می توانیم بگوییم بدن انسان در ساخت اینگونه از چربی ها توانایی لازم را ندارد و باید از طریق مختلف آن ها را تامین کند.

برای مثال غذا خوردن یکی از راه های تامین این نوع از چربی ها برای بدن است. اما به چه علت تامین این چربی ها برای بدن انسان لازم و ضروری است؟ در رابطه با این موضوع مهم می‌توان گفت چربی‌های مفید و ضروری در بدن وظایف مختلفی را برعهده دارند و در اندام‌ های جنسی، چشم، دیواره سلول ها و مغز قرار گرفته اند.

از جمله وظایف چربی های ضروری بدن می‌توانیم به مواردی همچون کاهش ناراحتی های قلبی و عروقی، آرامش اعصاب، روان شدن حرکات مفصل، کاهش التهاب و درد، انتقالات عصبی، بهبود دردهای قاعدگی و غیره اشاره کنیم که با مصرف سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ این فرایندها به خوبی در بدن انجام می شوند.

 

روش مصرف و شرایط نگهداری سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ به چه صورت باید باشد؟

در رابطه با شرایط و شیوه نگهداری سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ می‌توانیم بگوییم که بهتر است در یک جای خنک و خشک قرار داده شود. برای مثال دمای مکانی  که برای نگهداری سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ در نظر گرفته اید میتواند چیزی بین ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتیگراد باشد. دیگر این که به هیچ وجه این فرآورده را در دسترس کودکان و اطفال قرار ندهید چرا که ممکن است برای آن ها خطر آفرین باشد. پس به این موارد توجه لازم و کافی را داشته باشید تا از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

پیشنهادی:  مکمل های باروری چه کمکی می توانند در باروری کنند؟

یکی دیگر از شرایط نگهداری سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ این است که باید در درون ظرفی دربسته نگهداری شود و روش مصرف آن نیز روزی یک الی سه عدد است که این میزان بستگی به دستور پزشک شما و شرایط خودتان دارد. پس در رابطه با مصرف این مکمل حتما با پزشک خود مشورت نمایید و به توصیه های او توجه کنید.

نکته مهم و قابل توجهی که بد نیست در اینجا به آن اشاره ای داشته باشیم این است که مبتلایان به صرع امکان استفاده از سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ را ندارند و نباید این فرآورده را به هیچ وجه مصرف کنند. همچنین مصرف آن در دوران شیردهی و بارداری نیز غیر مجاز اعلام شده است و نباید مورد استفاده قرار گیرد. پس لطفاً به این موضوع توجه لازم و کافی را داشته باشید.

 

 ویژگی های اساسی و مهم سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ

سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ دارای ویژگی‌های اساسی و مهمی بسیار زیادی می‌ باشد که در این قسمت قصد داریم این ویژگی‌ها را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم. برای مثال یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول و فرآورده بهبود درمان های قاعدگی است. همچنین مصرف این فرآورده در کاهش پرفشاری خون و ناراحتی قلبی عروقی نیز می تواند بسیار مفید باشد. کاهش التهاب و درد در آرتروز و روان شدن حرکات مفصل نیز از دیگر ویژگی‌های سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ به شمار می‌آیند. این محصول فوق العاده از روغن گل گاوزبان و روغن تخم کتان ساخته شده است و حاوی امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ گیاهی است و می‌تواند در کاهش آسیب و التهاب در اگزما و پسوریازیس نیز بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

ویژگی های سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ تنها در مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم خلاصه نمی شود بلکه شامل موارد دیگری نیز است که از جمله آنها می‌توانیم به کاهش پرخاشگری و آرامش اعصاب، رفع خشکی چشم، سلامت سیستم ایمنی، کاهش کلسترول، کاهش التهاب ریه و مجاری تنفسی و  پیشگیری و جلوگیری از نوروپاتی در بیماران دیابتی که نوعی آسیب به اعصاب است اشاره کنیم. همانطور که تقریباً همه ما می دانیم جذب کلسیم برای بدن به ویژه برای استخوان دارای اهمیت بسیار زیادی است که با مصرف سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ این نیاز برای بدن تامین می‌شود و علاوه بر افزایش جذب کلسیم در افزایش تراکم استخوان نیز نقش بسیار مهم و ویژه‌ای دارد که این موضوع خود نیز بسیار با اهمیت است.

 

مکانیسم اثر ترکیبات موجود در سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ

قابل ذکر است بگوییم که در سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ ترکیباتی وجود دارند که هر کدامشان دارای مکانیسم عمل متفاوتی می باشند. برای مثال روغن رزماری به عنوان یکی از این ترکیبات با توجه به ویژگی هایی که دارد باعث می‌شود فرد سرحال تر و شاداب تر به نظر برسد و هنگام عصبانیت و خستگی نقش یک محرک را در بدن او بازی می‌کند که موجب افزایش فشار خون، میزان تنفس و ضربان قلب می‌‌ شود.

پیشنهادی:  پروتئین وی ترک گلد کر لاین چیست؟

روغن گل مغربی نیز از دیگر ترکیبات این فرآورده فوق العاده به شمار می‌آید که کلسترول خون را کم می‌کند و دارای خاصیت ضد التهابی است. بهبود سلامت عمومی قلب، کاهش علائم نوروپاتی و کاهش گرگرفتگی از جمله مزیت های مهم و اساسی استفاده از مکمل‌های حاوی این روغن به شمار می آیند. مکانیسم عمل روغن بذر کتان به عنوان یکی دیگر از ترکیبات اساسی سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ بدین صورت است که این روغن سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و چربی سالم می باشد  و با توجه به این ویژگی ها در کاهش خطر ابتلا به سرطان، دیابت و انواع بیماری های قلبی نقش قابل توجه و ویژه‌ای دارد. روغن گل گاوزبان که در ترکیب اصلی سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ استفاده می شود خود دارای فواید بسیار زیادی می باشد و در رفع بیماری‌های مانند اگزما، نوروپاتی دیابتی، فشار خون بالا و آرتریت روماتوئید نقش دارد و به درمان آنها کمک قابل توجهی می کند.

اسید های چرب امگا ۹، امگا ۶ و امگا ۳ نیز در ساخت این فرآورده مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال امگا ۹ که با نام روغن غیر اشباع مونو استئاریک اسید نیز شناخته شده و معروف است در کاهش سطح کلسترول خون و جلوگیری از بیماری‌های قلبی نقش ویژه‌ای دارد و از جمله اسیدهای چرب غیر ضروری در بدن به شمار می‌آید که به صورت طبیعی در بدن تولید می شود. البته این را هم بگوییم که تولید امگا ۹ در بدن به شرایط و عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می‌توانیم به وجود امگا ۳ و امگا ۶ در بدن اشاره کنیم. اما در صورتی که بدن انسان قادر به ساخت این اسید چرب نباشد چه باید کرد؟ در پاسخ به این سوال مهم باید بگویم که فرد می بایست این نیاز اساسی خود را با مصرف مکمل های غذایی که حاوی این ترکیب هستند تامین نماید.

امگا ۶ که با نام  اسید لینولئیک معروف و شناخته شده است دارای  عملکرد بسیار مهمی در بدن است و در تنظیم سوخت و ساز بدن، سیستم تولید مثل و آلرژی ها نقش بسیار ویژه‌ای دارد. قابل ذکر است بگوییم که نسبت امگا ۶ به امگا ۳ باید بیشتر باشد. در رابطه با امگا ۳ نیز می‌توانیم بگوییم که این اسید چرب ضروری در عملکرد مغز نقش بسیار مهمی بازی می‌کند و همچنین در مبارزه با افسردگی، اضطراب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار موثر است. بنابراین می توان گفت با مصرف نوعی مکمل که حاوی تمامی این ترکیبات  باشد مانند سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ می‌توان از بسیاری بیماری‌ها جلوگیری کرد و یا به بهبود و درمان آن ها کمک قابل توجهی نمود. شما برای خرید سافت ژل سوپر میکس آنتی ایجینگ می‌توانید سری به داروخانه آنلاین ما بزنید و این محصول فوق العاده را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا