مکمل هاویتامین ها

دلایل استفاده از ویتامین سی چیست؟

دلایل استفاده از ویتامین سی چیست؟ در مورد این ویتامین بسیار زیاد سفارش شده است، این ویتامین باعث می شود بدن انسان ویروس ها و میکروب ها را نابود کند و عفونت را خنثی نماید، میوه هایی چون لیمو و پرتقال سرشار از ویتامین سی است و این دو میوه برای بسیاری از بیماری ها کاملا مفید است.

 

 

ویتامین سی، چگونه به جنگ ویروس ها و میکروب ها می رود؟

جسم انسان میدان جنگ با ویروس ها و میکروب ها است، در این جبهه میلیون ها ویروس و میکروب به جسم انسان حمله می کنند، تمام سعی این خبیث ها نابودی انسان است، در این میدان جنگ این خبیث ها گاهی پیروز می شوند و انسان را مریض یا نابود می کنند، آنها با ساختن عفونت ها به هلاکت انسان می پردازند، اکثر مرگ و میر ها نتیجه وجود ویروس ها و میکروب ها در جسم است، اگر ویروس ها در میدان جنگ پیروز شوند، فوری در جسم انسان منتشر می شوند و به آسیب اعضای بدن اقدام خواهند کرد.

جسم انسان مانند هر میدان جنگ نیاز به سلاح و پشتیبانی دارند، جسم انسان به وسیله پاد زهر به مقابله با خبیث ها می رود و مقاومت را آغاز می کند، گلبول های خونی در کمین این خبیث ها نشسته اند، این گلبول ها نعمت بزرگی است، گلبول ها هدیه  الهی هستند، آدم های  بیمار قدر این برکت را بهتر می دانند، فرد بیمار نیاز خود را به مقاومت در برابر بیماری بهتر درک می کند. باید خدا را شکر کنید سردرد ها ، سرما خوردگی ها و کووید ۱۹ اثر ویروس ها و میکروب هاست. ویتامین سی، ویروس ها را کاملا نابود می کند.

 

 

 

ویتامین سی را در کجا بیابیم؟

ویتامین سی بیشتر در مرکبات و آبزیان دیده شده است، اما لیمو و پرتقال در ویتامین سی تک تاز هستند، این دو میوه تاثیر سریع و فوری خواهند داشت، در بعضی از بیماری ها مصرف این دو میوه، باعث بهبودی فوری و کامل شده است.

به هنگام انتشار ویروس کووید ۱۹ و قبل از کشف واکسن،  ویتامین سی تنها راه نجات بیماران بود. پزشکان ویتامین c را به صورت قرص و شربت تولید کرده و در اختیار بیماران قرار داده اند، نتایج آزمایشگاهی نشان داد ویروس های کووید ۱۹در برابر این ویتامین به سرعت نابود می شوند و خیلی از افراد از مرگ حتمی نجات پیدا می کنند،  نتیجه این تحقیقات و تاثیرات بی نظیر ویتامین c در جهان، به مرور اطلاع رسانی شد.

پیشنهادی:  پروتئین وی ترک گلد کر لاین چیست؟

در حال حاضر تولید کنندگان دارو به صورت قرص جوشان این ویتامین را در اختیار داروخانه ها قرار می دهند، تنوع دارویی ویتامین c در جهان قابل توجه است، جسم انسان بدون ویتامینc    توان مقابله با ویروس ها و میکروب ها را ندارد و برای مقاومت در برابر آن ها به ویتامین سی نیاز دارد، ویتامین سی برای بیماری تب و لرز و سینوزیت هم تاثیر خوبی خواهد داشت.کسانی که از بیماری سینوزیت رنج می برند می توانند در حالت سینوزیتی برای درمان فوری و پس از تخلیه عفونت ها و شستشوی بینی با آب نمک، این ویتامین را مصرف نمایند، در این حالت ناراحتی ها و سردرد ها معالجه خواهد شد.

نقش ویتامین سی در سلامتی روح و روان

استرس یکی از عوامل بزرگ بیماری در جسم و روح و روان انسان است، استرس بدن را به کلی نابود می کند، همه عامل ضعف و بیماری در جسم انسان، هیجانات و استرس است، استرس باعث ریزش مو و چروک صورت و ضعیف شدن قلب و در نهایت به مرگ انسان منجر می شود، بیماری های آلزایمر ، عصبی ، پیری زودرس نتیجه   استرس زیاد است.

استرس انسان را به فنا می کشاند راه های زیادی برای مقابله با استرس کشف شده است و پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه به نتایجی رسیده اند، از آنجا که جسم انسان در اثر استرس ضعیف می شود، لذا ویروس ها و میکروب ها به راحتی می توانند وارد بدن شوند و بدن انسان را بیمار و در نهایت عفونت ها را منتشر  نمایند.  ویتامین c می تواند باعث رفع همه این موارد یاد شده شود، مصرف ویتامین c در استرس زدایی بسیار تاثیر گذار است، مصرف شربت های پرتقال یا آب لیمو و یا قرص جوشان خنک در لحظه استرس، جان انسان را تازه می کند. قبل از نوشیدن ویتامین یک نفس تازه بکشید و بعد از مصرف ویتامین باز این عمل را تکرار نمایید و پس از آن جای خود را تغییر دهید  و افکار خود را به چیز دیگر مشغول کنید، هرگز به افکار استرس زا فکر نکنید و از آن ها فرار کنید، از افراد استرس زا دور شوید و در یک مکان زیبا آرامش خود را حفظ نمایید.

 

 

 

ویتامین سی دارویی؛ چقدر می تواند مفید باشد؟

 

تحقیقات علمی و پژوهشی دانشگاهی نشان داده که ویتامین c یک نیاز و یک سلاح برای جسم انسان است، با توجه به اهمیت ویتامین سی، پژوهشگران و پزشکان داروساز اقدام به تولید دارویی آن نمودند.

با پیشرفت علمی،  در مورد این مواد کارهای تحقیقاتی فراوانی انجام شد که نتیجه آن قرص ها و قرص جوشان و شربت و آمپول می باشد، البته به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نمی توانید آن را بدون دستور پزشک مصرف نمایید و نباید در مصرف ویتامین افراط کنید. داروی این ویتامین خیلی مفید است که پزشکان در زمان پیک اول کرونا و شروع تازه کرونا برای معالجه بیماران از ویتامین سی استفاده می کردند، به طوریکه این دارو بسیار کمیاب شد، تحقیقات نشان داد که ویتامین سی باعث مقاومت بدن در برابر کرونا هم می شود و حتی بدن با این ویتامین، ویروس ها را نابود می کند، پزشکان در اطلاعیه ای از مردم درخواست کردند تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای آماده سازی بدن از این ویتامین استفاده نمایند، قطعا این ویتامین طبیعی عوارضی نخواهد داشت و بدن را در برابر ویروس ها و میکروب ها قوی تر خواهد ساخت.

پیشنهادی:  ژل گیاهی بعد از اصلاح سی گل مخصوص خانم ها چه کاربردی دارد

 

فواید ویتامین سی

 

قطعا که ویتامین c باعث نشاط، شادابی، رفع بیماری، قوی شدن گلبول های خونی، رفع سرما خوردگی، آنفولانزا و باعث سوزاندن و نابودی ویروس ها و میکروب ها خواهد شد.

در زمانی که به چنین بیماری هایی مبتلا می شوید ایرادی ندارد جهت بهبودی از این ویتامین استفاده نمایید، اگر می خواهید از دارو و بدون نسخه پزشک مصرف کنید، خوب است که فقط از قرص جوشان و به صورت مقطعی و محدود استفاده کنید و فوری خود را به پزشک برسانید و از او مشاوره و اطلاعات دریافت کنید، اما اگر زمانی بدن شما هیچ ناراحتی نداشته باشد و می خواهید از ویتامین سی استفاده کنید حتما از لیمو و پرتقال استفاده کنید و از مصرف دارو بدون نسخه پزشک پرهیز نمایید. درست است که این ویتامین فواید بسیاری دارد اما مصرف دارویی آن بدون نسخه پزشک ممکن است به کبد آسیب برساند، زیرا که مصرف دارو عاری از عوارض نیست.

 

 

 

ورزش صبحگاهی در کنار ویتامین

 

ورزش صبحگاهی بسیار مفید و دارای اهمیت ویژه ای است، وقتی شما اول صبح ورزش می کنید تا پایان روز با نشاط و سرحال خواهید بود، ورزش صبحگاهی افسردگی و عصبانیت را از بین می برد، استرس روزانه را مدیریت می کند، شما را برای کارهای سخت قوی تر می کند، ورزش صبحگاهی یک نوع پادزهر محسوب می شود، ورزش صبحگاهی معجزه است، پس از ورزش صبحگاهی و یک حمام و بعد از ورزش  روز خود را با ویتامین سی آغاز کنید، البته قطعا مقصود ما یک آب پرتقال طبیعی است، مصرف این ویتامین، اول صبح باعث می شود بدن انرژی خود را دریافت کند و نشاط و شادابی را جایگزین بی حالی و افسردگی  خواهد نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا