مکمل ها

قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس

توضیحات درباره ی قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس

قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس یکی از بهترین مکمل ها برای تامین ویتامین د بدن اطفال می باشد. ویتامین د۳ یکی از موارد بسیار مهم در رشد استخوان ها و دندان ها است که در صورت کمبود آن کودک با رشد استخوانی و یا تغییر شکل استخوان ها روبرو می شود. با مصرف این قطره جذب کلسیم و فسفر در بدن کودک بیشتر و بهتر انجام می شود. هر چه جذب این دو مواد بیشتر باشد رشد استخوانی و دندانی کودک بهتر خواهد بود.

قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس دارای بهترین کیفیت بوده و تمامی استاندارد های لازم را دارد. متاسفانه برخی از قطره های ویتامین د۳ موجود در بازار کیفیت مناسب و قابل قبولی ندارند. وجود استانداردهای جهانی در یک قطره و مکمل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مکمل تحت نظارت کامل تولید شده و تمامی استانداردهای لازم برای تقویت استخوانی اطفال را دارد. بهتر است از خرید مکمل های غیر استاندارد خودداری نمایید.

وجود مواد نگه دارنده و رنگ های مصنوعی در مکمل های مخصوص اطفال موردی بسیار زیان آور است. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس فاقد هرگونه مواد نگه دارنده و رنگ مصنوعی می باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید مکمل حتما به این نکته ی بسیار مهم توجه لازم را داشته باشید. در برخی از قطره ها برای جذب کودکان از رنگ های مصنوعی استفاده می شود که می تواند آسیب های زیادی را به سلامتی بدن اطفال وارد نماید. توصیه می شود حتما به فاقد رنگ و مواد نگه دارنده بودن مکمل کودک خود توجه بیشتری را داشته باشید.

مشخصات قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس

  1. شرکت سازنده این قطره شرکت ویتابیوتیکس تهران تحت نظارت انگلستان می باشد.
  2. مقدار آن ۳۰ میلی لیتر می باشد.
  3. داخل قوطی این مکمل پیمانه ی مدرجی وجود دارد که می توانید توسط آن میزان داروی مشخص را به کودک خود بدهید.
  4. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس دارای ویتامین د می باشد و ترکیبی جز این مورد در آن وجود ندارد.

این مکمل برای تامین ویتامین د۳ بدن اطفال تولید شده است و در صورت وجود هرگونه کمبود در بدن کودک می تواند ویتامین مورد نیاز بدن را تامین نماید.

  1. این قطره فاقد لاکتوز و گلوتن می باشد.

لاکتوز و گلوتن مواد حساسیت زایی هستند که ممکن است در کودکان باعث ایجاد آسیب در سیستم گوارشی شوند. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس دارای هیچ لاکتوز و گلوتنی نمی باشد و همین موضوع باعث شده است که هیچ ضرری برای سیستم گوارشی فرزند شما نداشته باشد. بهتر است در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که قطره مکمل دارای لاکتوز و گلوتن نباشد. در برخی از افراد وجود این مواد می تواند حساسیت های بسیار خطرناکی به وجود آورد. بنابراین مصرف مکمل های فاقد لاکتوز و گلوتن بهترین کار می باشد.

  1. توجه داشته باشید که ویتامین د یک ویتامین محلول در چربی است.
پیشنهادی:  تاثیر شربت موکوزیفت به دانه باران بر کرونا چیست؟

یعنی در صورت مصرف بیش از اندازه آن این ماده از بدن دفع نمی گردد. ویتامین های محلول در آب به راحتی توسط تعریق و ادرار از بدن دفع می گردند اما ویتامین های محلول در چربی در نقاط مختلف بدن مانند کبد رسوب کرده و ممکن است آسیب های جدی را در بدن به وجود آورند. به همین دلیل توصیه می شود ویتامین د۳ را حتما با تجویز پزشک مصرف کرده و از استفاده بیش از اندازه آن بپرهیزید. مصرف زیاد قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس عوارضی را در پی خواهد داشت.

کاربرد قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس

ویتامین د وظیفه تامین استحکام استخوان ها و دندان ها را در بدن دارد. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس با تامین ویتامین د مورد نیاز بدن از نرم شدن استخوان ها جلوگیری می نماید. از متداول ترین عوارض کمبود این ویتامین نرمی استخوان می باشد. تغییر شکل در پاها و لگن یکی از نشانه های نرمی استخوان می باشد. در صورتی که به موقع و به صورت صحیح ویتامین د مورد نیاز بدن تامین نگردد کودک دچار نرمی استخوان شده و شکل استخوانی بدن او تغییر می یابد.

تقویت و حفظ سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از وظایف ویتامین د در بدن می باشد. در صورتی که یک کودک دچار کمبود ویتامین د باشد دارای سیستم ایمنی ضعیفی خواهد بود. سیستم ایمنی ضعیف به معنی کمبود مقاومت بدن در برابر انواع ویروس ها و باکتری ها می باشد. به طور مثال اگر کودک شما هر فصل از سال بیمار می شود و بدن او در برابر ویروس ها بسیار ضعیف است حتما باید یک تست ویتامین د انجام دهید. با استفاده از قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس سیستم ایمنی بدن کودک تقویت می گردد.

ویتامین د نه تنها ماده ای ضروری برای رشد استخوان ها است بلکه برای تقویت و حفظ عملکرد ماهیچه ای نیز بسیار ضروری می باشد. در مواردی که کودک دچار ضعف عضلانی بوده و قدرت حرکتی خوبی ندارد ممکن است دچار کمبود ویتامین د باشد. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس با تامین ویتامین د مورد نیاز بدن قدرت ماهیچه ای بدن کودک را تامین کرده و دیگر هیچ ضعفی در این مورد وجود نخواهد داشت. بهتر است با مشاهده هر گونه مشکلی به پزشک مراجعه کرده و کودک را تحت آزمایش خون قرار دهید. کمبود ویتامین د با آزمایش خون مشاهده می شود.

سلامت و رویش دندان ها نیز از مواردی هستند که رابطه مستقیمی با ویتامین د دارد. اگر کودک شما تا یک سالگی رویش دندان نداشته باشد بهتر است به کمبود ویتامین د فکر کنید. در صورت کمبود این ماده رویش اولین دندان کودک به سختی انجام می شود. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس تاثیر و نقش بسیار مهمی را در تامین سلامتی دندان ها دارد. کودکانی که دارای دندان های مقاومی نیستند نیز به احتمال زیاد دچار این کمبود می باشند. برای تامین سلامت دندان های کودک حتما باید از مکمل ویتامین د استفاده نمود.

پیشنهادی:  قرص جوشان برای چه افرادی مناسب است ؟

چه زمانی باید از قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس استفاده کنیم؟

به طور کلی ممکن است پزشک با زیاد نبودن کمبود ویتامین در بدن نیز قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس را تجویز نماید. اما به دلیل محلول در چربی بودن این ویتامین حتما باید توجه داشته باشید که مقدار مصرف نباید بیش از مقدار تجویز پزشک باشد. در صورت مصرف بی از نیاز این ویتامین در کبد رسوب کرده و می تواند مشکلات کبدی را برای فرد ایجاد نماید. مقدار مجاز همانی است که پزشک برای کودک بر اساس نیاز او تعیین می نماید.

اگر کودک شما رشد قدی و وزنی مناسبی ندارد حتما باید به کمبود ویتامین د فکر کنید. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس می تواند با تامین ویتامین مورد نیاز فرزند شما رشد استخوانی و ماهیچه ای او را افزایش داده و سبب بلند تر شدن قد و رشد ماهیچه ای او شود.حتما نمودار رشد در کارت بهداشت کودک را در نظر بگیرید. اگر کودک شما رشد کمتر از میزان طبیعی دارد حتما برای کنترل ویتامین ها به پزشک مراجعه نمایید. معمولا برای تامین و جبران ویتامین د از قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس استفاده می شود که حتما باید آن را بر اساس تجویز پزشک مصرف نمایید.

همان طور که گفته شد رویش دیر هنگام دندان و دیر کردن در راه رفتن از جمله موارد مهم در کمبود ویتامین د می باشد. اگر کودک شما بعد از یک سالگی هنوز راه نرفته و دندان درنیاورده است حتما باید برای کنترل سلامت او به پزشک مراجعه نماید. قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس با تامین ویتامین د لازم برای بدن کودک باعث تقویت استخوان ها، جلوگیری از نرمی استخوان، تقویت ماهیچه های بدن، تقویت سیستم ایمنی و استحکام دندان ها می شود. بهتر است برای خرید این مکمل به داروخانه ها و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. معمولا میزان مصرف این مکمل حدود ۱ میلی لیتر در روز می باشد. توصیه می شود این مکمل را بعد از خوردن وعده غذایی به کودک خود بدهید تا تاثیر آن بهتر و بیشتر باشد. حتما بعد از مصرف در قطره خوراکی اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس را به خوبی بسته و آن را در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد قرار دهید. دارو حتما دور از دسترس اطفال نگه داری شود. از مصرف خودسرانه این مکمل بپرهیزید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا