مکمل ها

ژل گیاهی بعد از اصلاح سی گل مخصوص خانم ها چه کاربردی دارد

بسیاری از خانم ها بخاطر عوارض بعد از اصلاح، کلا سراغ اصلاح موهای خودشان نمی روند و از روش های جایگزین دیگر مانند لیزر موهای زائد،‌ یا دکلره کردن برای مشخص نبودن موها استفاده می کنند. خبر خوب اینکه ژل گیاهی سی گل بر روی تمام نگرانی ها شما، سر پوشیده است می پرسید چگونه؟

مقاله ی زیر را بخوانید تا بیشتر با عملکرد این ژل گیاهی آشنا شوید.

 

ژل گیاهی بعد از اصلاح چیست

 

استفاده از ژل گیاهی برای بعد از اصلاح مخصوصا برای خانم ها ضروری است زیرا پوست خانم ها به نسبت آقایان حساس تر و ضعیف تر می باشد. در اصل وقتی با استفاده از ابزار مختلف پوستمان را اصلاح می کنیم  ، در واقع تمام موهای خود را از بین نمی بریم  بلکه آنها را نزدیک محل رشد خود کوتاه می کنیم. رشد فولیکول های مو در زیر پوست شما ادامه می یابد و اصلاح می تواند باعث تحریک این فولیکول ها شود. به دلیل این تحریک است که بعد از اصلاح، احساس خارش می کنیم.

استفاده از صابون های معطر و مواد شیمیایی خشن که قبل از اصلاح روی پوست شما استفاده می شود نیز می تواند باعث تحریک یا خشک شدن پوست شما شود و باعث خارش شود.

بنابراین اینجاست که یک ژل گیاهی بعد از اصلاح خوب به کمک شما می آید. ما قصد داریم به معرفی یکی از بهترین نمونه های ژل گیاهی بعد از اصلاح یعنی سی گل بپردازیم تا انتها همراه ما باشید.

 

 

چرا از ژل گیاهی بعد از اصلاح سی گل استفاده کنم؟

 

استفاده از ژل گیاهی سی گل مزایای فراوانی دارد و این بهترین دلیل برای استفاده ی شما خانم ها از این محصول گیاهی است. ما در ادامه هر کدام از مواردی که شما را به انتخاب این محصول ترغیب می کند اشاره کرده ایم

 

کاهش دهنده‌‌‌ سرعت رشد مو

استفاده از این محصول میزان سرعت رشد موهایتان را به تعویق خواهند انداخت زیرا استفاده از ترکیبات مفید در این ژل گیاهی به کاهش سرعت رشد مو و نیز کاهش ضخامت موهای اضافی کمک می کند. از این رو بعد از هر بار اصلاح کردن، مشاهده خواهید کرد که بازه زمانی تان برای تمدید اصلاح بعدی تان طولانی تر گشته است. وجود ترکیب لارا دیواریکاتا در این محصول موجب کند گشتن سرعت رشد موهای اضافی بدن و صورت می گردد.

ضد التهاب و التیام بخش

یکی از بارزترین خصوصیات این ژل گیاهی کاهش سوزش و التهاب پس از اصلاح صورت است. که این خود دلیل محکمی است تا افرادی که از حساسیت های پوستی نسبت به اصلاح رنج می برند سراغ این محصول گیاهی بروند. دلیل اصلی خاصیت التیام بخشی آن استفاده از ترکیبات موثر گیاهی در ساختار این محصول می باشد.

پیشنهادی:  درباره جوینتیس ویتابیوتیکس چه می دانیم ؟

مرطوب کننده

ژل گیاهی بعد از اصلاح سی گل، برای افرادی که پوست خشک دارند نیز کاربرد دارد زیرا با هیدراته ساختن سلول های پوستی درصدد مرطوب ساختن و نیز آبرسانی پوست مصرف کننده برمی آید. بنابراین افرادی که از خشکی پوست بعد از اصلاح شکایت می کنند با اعمال این ژل گیاهی دیگر نگران پوسته پوسته شدن بعد از اصلاح نخواهند بود.

ترمیم کننده

وجود ترکیب آلانتوئین در ژل گیاهی سی گل، سبب ترمیم سلول های آسیب دیده بر اثر استفاده از کرم های موبر،‌ نخ های بند انداز و ژیلت ها می گردد. در واقع سلول ها با استفاده از این محصول، تغذیه میشوند تا خودشان را برای بازسازی دوباره آماده کنند و از سوختگی و التهاب ناشی از اصلاح در امان بمانند

  داشتن خاصیت آنتی باکتریال

زمانی که خانم ها در سالن های زیبایی به اصلاح صورت خود می پردازند بعد از اصلاح نگران باکتری ها و قارچ های موجود در پوستشان هستند که ممکن است  بر اثر استفاده از ابزارهای اصلاح کننده  بر روی پوستشان باقی بماند، اما باید بگوییم که این ژل  گیاهی به دلیل داشتن ترکیب  اراکیدیل الکل، در ساختار خود، عمل  ضد عفونی  را نیز انجام میدهد. پوست عاری از باکتری از انواع بیماری های پوستی نیز ایمن خواهد بود.

پیشگیری از جوش

جوش زدن از مهم ترین دلایل برای بسیاری از خانم ها است که به اصلاح صورتشان فکر نکنند. دلیل اینکه بعد از اصلاح صورتتان جوش میزند افزایش میکروب ها به دلیل استفاده از  ابزار اصلاح و نیز باز شدن منافذ پوستی تان پس از خروج فولیکول های مو از محل رویش مو است. این ژل که مخصوص خانم ها است با خاصیت ضد عفونی کنندگی و تنظیم ساختن منافذ پوستتان،‌ شما را از شر جوش های پس از اصلاح خلاص خواهد کرد.

جذب سریع

آبکی بودن این ژل به جذب شدن سریع آن بر روی پوست کمک شایانی می کند. هرچه محصولات بر روی پوست سریع جذب شوند از تاثیر بیشتری نیز در محافظت از پوست برخوردار خواهند بود.

خنک کنندگی 

خانم های زیادی پس از اصلاح،‌ پوستشان گر می گیرد و دمای پوست آنها تا حدی بالا می رود. استفاده از این محصول منجر میشود تا سلول های پوستی تان تسکین یابند و دمای بافت پوستی پایین بیایید. این آرامش و تسکین بعد از استفاده از محصول می تواند تا حد زیادی از حساسیت های پوستی تان پیشگیری کند.

حاوی عصاره های گیاهی

ژل گیاهی سی گل، بیشتر مزایایی که دارد را مدیون عصاره های گیاهی به کار رفته در ترکیبات خودش است. از مهم ترین ترکیبات گیاهی استفاده شده در این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ژل آلوئه ورا: عصاره ی این گیاه حاوی مواد موثری مانند اسیدهای آمینه، موسیلاژ و آنتی اکسیدان ها می باشد. از خواص دیگر این عصاره میتوان به مواردی مانند پاکسازی، جوان سازی و هیدراته ساختن پوست اشاره کرد. افزون بر آن به دلیل داشتن ترکیباتی مانند فیتواسترول ها و امولین ها یک ضد التهاب قوی به شمار می آید
  • عصاره روغن درخت چای: عصاره درخت چای دارای اثر ضد عفونی کننده سه گانه است: در برابر باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها بسیار خوب عمل می کند، علاوه بر این بالزامیک ضد التهاب  و نیز خوشبو کننده است.
  • بیزابولول: آلفا بیزابولول، که نام دیگر آن لومینول است، یکی از ترکیبات عصاره بابونه رومی است. این گیاه مهمترین ماده فعال گل بابونه از گیاهان متعلق به خانواده Asteraceae است.
پیشنهادی:  اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران کرونا

این مایع بی رنگ با بوی مشخص و مطبوع است.  ماده فعال گیاه دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد التهابی و تسکین دهنده است.  در برابر تحریک و ایجاد تغییرات التهابی محافظت می کند

 

 

 

ژل  گیاهی بعد از اصلاح سی گل حاوی چه ترکیباتی است؟

 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از انتخاب یک محصول در نظر بگیرید، توجه به ترکیبات آن می باشد. از مهم ترین ترکیبات این  ژل گیاهی میتوان به عصاره های گیاهی، سدیم هیدروکسید، گلوکزامین گلیکان، پیروکتون اولامین، اراکیدیل الکل، دکسپانتنول اشاره کرد. نکته ی قابل توجه در هنگام مشاهده ی ترکیبات این محصول، استفاده از موادی است که به محافظت هر چه بیشتر پوست در مقابل عوامل تحریک کننده از جمله اصلاح موهای زائد، کمک می کنند.

 

ژل گیاهی سی گل برای  همه ی پوست ها مناسب است؟

 

جواب مثبت است. پوستهای چرب، خشک، نرمال و حساس می توانند از ژل گیاهی استفاده کنند.

پوست چرب:در پوست چرب منجر به کاهش جوش های ناشی از ترشح چربی زیاد بر اثر اصلاح می گردد

پوست خشک: به نرم کنندگی و لطافت پوست پس از اصلاح کمک می کند

پوست حساس: به دلیل وجود ترکیبات گیاهی، میزان حساسیت و التهاب را در این گونه از پوستها تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

نحوه ی مصرف ژل گیاهی سی گل چگونه است؟

 

برای استفاده از ژل گیاهی کافی است پس از اصلاح به اندازه ی یک نخود از ژل را بر روی قسمت اصلاح شده اعمال کنید و ژل را بر تمام آن قسمت، پخش سازید تا جذب پوست گردد. شما میتوانید از این محصول زمانی که اصلاح پوست را انجام دادید روزانه دوبار استفاده کنید. اگر این روند را تا اتمام دوره ی مصرف ژل، ادامه دهید شاهد کاهش روز افزون رشد موهای زایدتان خواهید بود.

نکته: طبق نظر گروه آزمایشگاهی سی گل، استفاده از این محصول پس  از هر دفعه لیزر موهای زائد، به صورت دوره ای و کامل میباشد. این افراد می توانند یک ماه و روزانه دو بار از محصول به منظور پیشگیری از عوارض لیزر، استفاده کنند.

 

نکات قبل از مصرف ژل گیاهی بعد از اصلاح سی گل

 

پیش از استفاده از ژل گیاهی سی گل بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید

  1. این محصول فقط برای استعمال خارجی است
  2. قبل از استفاده به مقدار اندکی از ژل را بر روی پوستتان امتحان کنید در صورت عدم حساسیت پس از چند ساعت، میتوانید از این محصول استفاده کنید
  3. اگر پوستتان آسیب دیده است، دچار زخم یا سوختگی شدید گردیده است از این محصول استفاده نکنید.
  4. زمان استفاده از این ژل، دقت کنید که با نواحی مانند چشم، دهان و بینی تماس نداشته باشد.
  5. پیش از اینکه از ژل گیاهی استفاده کنید دست هایتان را با آب و صابون شستشو دهید. تا از انتشار باکتری ها بر روی پوستتان جلوگیری کنید
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا