مکمل هامکمل های غذایی

کاربرد شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا ۴۰۰ گرم را بیشتر بشناسیم

شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا یک شیر خشک بسیار مناسب برای نوزادان و کودکانی که از هنگام تولد نسبت به شیر گاو حساسیت نشان می‌دهند. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا دارای انواع ویتامین های ضروری برای رشد و تکامل کودکان و نوزادان است و ترکیباتی شبیه به شیر مادر دارد.

 

معرفی شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا

شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا یک شیر خشک بسیار مناسب برای نوزادان و کودکانی است که از هنگام تولد نسبت به شیر گاو حساسیت نشان می‌دهند. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا دارای انواع ویتامین های ضروری برای رشد و تکامل کودکان و نوزادان است. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا فقط مختص کودکان و نوزادان حساس به شیر گاو نیست، بلکه برای کودکان و نوزادانی که معده حساسی دارند و تحمل مواد غذایی را ندارند، دچار سوء جذب هستند و یا نسبت به بعضی از شیر خشک های دیگر حساسیت نشان می دهند، مناسب است. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا علاوه بر ویتامین های مورد نیاز برای رشد و تکامل کودکان و نوزادان، حاوی پروتئین هیدرولیز شده نیز هست. همانطور که گفتیم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا یک نوع شیرخشک مخصوص شیرخواران آلرژیک است و این آلرژی ممکن است که نسبت به شیر گاو باشد یا مواد غذایی. لازم به ذکر است که منظور از عدم تحمل مواد غذایی به معنی رفلاکس است، یعنی بیشتر نوزادان از بدو تولد تا حتی یک سالگی ممکن است رفلاکس داشته باشند و خوشبختانه شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا درمان بسیار مناسبی برای نوزادان و کودکان مبتلا به رفلاکس است. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا با ترکیبات خاص خود، بعد از ورود به روده بزرگ کودکان، باعث عملکرد بهتر باکتری های مفید می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن کودک را بهبود می بخشد.

به طور خلاصه ویژگی های شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا شامل موارد زیر است:

*- فاقد کازئین بودن

*- حاوی پروتئین هیدرولیز شده

*- قابل استفاده برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی و برای کودکان بعد از شش ماهگی

*- شیر خشک مخصوص شیرخواران آلرژیک

*- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوزادان

*- ترمیم و بازسازی سلول های مخاط روده

*- درمان اسهال شدید و مزمن ناشی از سوء جذب

*- کمک به تکامل و رشد بهتر سلول های مغزی

*- تقویت بینایی کودک

 

 

ترکیبات شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا

ترکیبات این شیر خشک عبارت اند از: پروتئین هیدرولیز شده از نوع وی(آب پنیر)، انواع ویتامین ها، روغن سبزیجات، روغن ماهی، شربت گلوکز، ماده امولوسیون کننده، کربنات کلسیم، سولفات آهن، ال کارنیتین، کلسیم دی پانتوتنات، پتاسیم فسفات دی هیدروژن، تری کلسیم فسفات، تری گلیسیرید، کولین کلراید، پتاسیم کلرید، سدیم کلرید، روی سولفات، اینوزین فایو مونو فسفات، نیکوتین، گوانوزین فایو، منگنز سولفات، و…  تمام ترکیبات موجود در شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا بسیار مقوی است و به رشد و تکامل کودک و نوزاد دلبند شما کمک خواهد کرد. در رابطه با نگهداری شیر خشک آپتامیل پپتی رعایت چند نکته ضروری است:

پیشنهادی:  مکمل های غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

*- شیر تهیه شده با شیر خشک را باید حداکثر تا یک ساعت بعد استفاده کنید و در صورت عدم استفاده دور بریزید.

*- شیر باقی مانده از هر بار شیر خوردن کودک را دور بریزید و مجددا استفاده نکنید.

*- آب مورد استفاده در تهیه شیر خشک را فقط یک بار بجوشانید و از آبی که چند بار جوشیده شده استفاده نکنید چون مزه شیر خشک را عوض می کند.

*- بعد از باز شدن درب قوطی، شیر خشک را حداکثر تا چهار هفته بعد استفاده کنید.

*- قوطی شیر خشک را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و داخل یخچال نگذارید.

*- در داخل قوطی شیر خشک یک پیمانه مخصوص قرار دارد، بنابراین از همان مقدار استفاده کنید و مقدار آن را کم یا زیاد نکنید.

*- سعی کنید برای دادن شیر خشک به نوزاد از فنجان استفاده کنید چون شکل سر پستانک به گونه ای است که بعد از دادن آن ممکن است کودک دیگر از سینه مادر شیر نخورد.

 

شیر خشک

وقتی که نوزادی به دنیا می آید همیشه بزرگترین دغدغه والدین مخصوصا مادران تغذیه فرزندشان است، مخصوصا اگر مادر به هر دلیلی نتواند شیر خود را به فرزندش بدهد. در این مواقع شیر خشک جایگزین شیر مادر می شود و در نتیجه انتخاب یک شیر خشک مناسب و با کیفیت بسیار ضروری است. شیرخشک یک مکمل تغذیه برای کودکان و نوزادان است به طوری که بعضی از مادران در کنار شیر خود به کودکان و نوزادان خود شیر خشک نیز می دهند تا فرزندشان وزن گیری مناسبی داشته باشد چون بعضی از کودکان و نوزادان علی رغم استفاده از شیر مادر باز هم به صورت طبیعی وزن گیری نمی کند و والدین گاهی  اوقات با دستور پزشک و گاهی اوقات نیز بدون دستور پزشک اقدام به دادن شیرخشک به فرزندشان  می ‌کنند. بعضی از مادران نیز به هر دلیلی نمی توانند به فرزند خود شیر بدهند یا شیر کافی ندارند؛ بنابراین باید از شیرخشک استفاده کنند و شیرخشک استفاده شده که گاهی مکمل و گاهی جایگزین شیر مادر می شود، باید تمام مواد و ترکیبات ضروری و مورد نیاز برای بدن نوزاد را داشته باشد و در تهیه آن‌ها از مواد اولیه ارگانیک استفاده شود. به طور کلی حدود ۳.۵ درصد از کودکان و نوزادان نسبت به شیر گاو آلرژی دارند. در تهیه بیشتر شیر خشک ها از شیر گاو استفاده می‌شود ولی در مواردی که نوزاد به شیر گاو حساسیت داشته باشد اولین و مناسب ترین تجویز پزشک شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا است. در ادامه درباره این که چرا شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا بهترین جایگزین برای کودکانی است که  نسبت به شیر گاو حساسیت دارند صحبت خواهیم کرد. بر اساس شیوه آماده‌سازی شیرخشک ها سه دسته هستند.

پیشنهادی:  مکمل های باروری چه کمکی می توانند در باروری کنند؟

نوع اول که گرانترین نوع هستند، به صورتی تولید شده‌اند که برای مصرف آماده هستند.

نوع دوم که ارزانترین نوع شیر خشک هستند، به صورت مایع کنسانتره هستند.

و نوع سوم که به نوعی مقرون به صرفه‌ترین نوع شیر خشک محسوب می‌شوند، به صورت پودری هستند. در تمام انواع شیر خشک، دستور آماده سازی شیر خشک بر روی قوطی ثبت شده است و والدین از طریق آن می‌توانند برای فرزند خود شیر خشک تهیه کنند. شیرخشک های موجود بر اساس آمار سازمان غذا و دارو به سه دسته تقسیم می شوند:

*-  شیر خشک تهیه شده از شیر گاو

*-  شیر خشک تهیه شده از شیر سویا

*-  شیرخشک هیدرولیز شده با پروتئین

 

آپتامیل پپتی

شیر خشک های آپتامیل پپتی از نوع سوم هستند که حاوی پروتئین هیدرولیز شده ای به نام وی یا آب پنیر هستند و همچنین حاوی ترکیباتی بسیار شبیه به ترکیبات شیر مادر  نیز هستند. نکته دیگر این است که شیر خشک های آپتامیل پپتی انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال یکی از این شیر خشک ها، شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا است که در بالا به آن اشاره شد و مخصوص نوزادان و کودکان حساس به شیر گاو است.

شیر خشک آپتامیل پپتی، محصول شرکت نوتریشیا است و این شرکت تولید کننده انواع شیر خشک های آپتامیل است. شرکت نوتریشیا با دارا بودن بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید محصولات مربوط به درمان آلرژی ها و بسیاری محصولات با کیفیت دیگر، زندگی کودکان، نوزادان و حتی بزرگسالان را دگرگون کرده است. شیر خشک های آپتامیل سازگاری بالایی با دستگاه گوارش نوزادان و کودکان دارند و کیفیت بالای آن ها باعث شده است که اولین انتخاب برای کودکان و نوزادانی باشد که نسبت به شیر گاو حساسیت دارند و علت این امر نیز این است که پروتئین های موجود در شیر گاو که باعث حساسیت نوزادان می شوند، در شیر خشک های آپتامیل پپتی به اجزای کوچکتری تجزیه شده اند تا برای کودک و نوزاد دارای حساسیت قابل هضم باشند و بتوانند به راحتی آن را هضم کنند. آپتامیل پپتی به عنوان تنها فرمولای هیدرولیز شده پروتئین است که نسبت به فرمولای هیدرولیز شده کازئین که در بعضی شیر خشک های دیگر موجود است، طعم و مزه بهتری دارد و برای معده کودک مناسب تر است. آپتامیل پپتی حاوی ترکیب ایمیونوفورتیس است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک کمک می کند. مزیت دیگر شیر خشک های تولید شده در شرکت نوتریشیا این است که متناسب با سنین مختلف نوزادان است. شیر خشک های نوتریشیا، از هنگام تولد تا شش ماهگی، از شش ماهگی تا دوازده ماهگی، از یک سالگی به بعد و هم چنین از سه سالگی به بعد  تولید شده اند. شیر خشک آپتامیل پپتی نیز مانند شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا، می تواند از هنگام تولد مصرف شود، با این تفاوت که شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور نوتریشیا در مواردی که حساسیت شدید تر باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

https://www.yarapharma.com/product/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%d8%a2%d9%be%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d9%be%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d9%88%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%b4%db%8c%d8%a7-%db%b4/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا