مسائل جنسی

بهترین کاندوم تاخیری با بیشترین مدت به تاخیر انداختن انزال

اهمیت استفاده از کاندوم تاخیری برای مردان

در دنیای امروز حدود ۴۰ درصد مردان ایرانی دارای مشکلات انزال زود رس هستند. این مردان از رابطه خود لذت کافی را نمی برند و به همین جهت به دنبال راهکارهایی برای رفع این مشکل خود هستند. استفاده از کاندوم تاخیری برای این مردان امری حیاتی است و سبب افزایش لذت در رابطه جنسی خواهد شد. این راهکار میتواند میزان رضایت افراد از رابطه جنسی را افزایش دهد. ارتقای سطح روابط افراد در گرو انتخاب یک کاندوم مناسب با توجه به شرایط طرفین است. لازم است برای یک انتخاب خوب مشکلات رایج خود در رابطه را مدنظر قرار دهید. این مسئله دقیقا کلید داشتن یک رابطه لذت بخش و رویایی است.

 

بهترین کاندوم تاخیری برای مردان

مردان ایرانی همواره برای رفع مشکل زود انزالی خود به دنبال بهترین مدل کاندوم تاخیری بوده اند. کاندوم های مناسب دارای قابلیت تقویت عملکرد جنسی مردان و زنان است. نمونه های معرفی شده در پایین از بهترین مدل های موجود در بازار است. این نمونه ها درصد رضایت بسیار زیادی از افراد جامعه را داشته است. به طوری که از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر از افراد استفاده کننده از این کاندوم ها رضایت کامل داشته اند. علت رضایت نداشتن درصد کمی از افراد، سایر مشکلات جنسی آن ها می باشد. این افراد باید تغییرات دیگری را در زندگی خود اعمال کنند. تغییر تغذیه، کاهش مصرف دخانیات، کاهش استرس های روزمره می تواند اثر قابل توجهی بر روی رفع مشکل این افراد داشته باشد.

 

 

معرفی چند نمونه از بهترین کاندوم های موجود در بازار

کاندوم های تاخیری کدکس از مهم ترین ابزارهای تاخیری موجود در سطح بازار هستند. نمونه های بسیار زیادی از این کاندوم ها در بازار یافت می شود که پاسخ دهنده سلایق افراد مختلف جامعه می باشد. کاندوم های خاردار این مجموعه سبب بالا بردن رضایت جنسی در طرفین می گردد. کاندوم های نازک مدل کدکس نیز از سری محصولات فروشگاه هستند که برای افراد علاقه مند به رابطه جنسی طبیعی و با اصالت مناسب هستند. این محصولات امکان تبادل حرارت برای آلت تناسلی مردانه را فراهم کرده و سبب می شوند که رابطه جنسی با نشاط بیشتری صورت گیرد. کاندوم های سه کاره نیز از سری محصولات حرفه یا کدکس بوده و به صورت همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده، رابطه را افزایش داده و نشاط بیشتری را برای شما در طول رابطه ایجاد می نمایند.

پیشنهادی:  برای استفاده از کاندوم باید به چه نکاتی دقت کرد؟

کاندوم تاخیری کدکس دارای رایحه های لذت بخش توت فرنگ و آلوئه ورا  است که از دیگر محصولات رایج این مجموعه می باشد. این کاندوم ها امکان رابطه ای بسیار جذاب و رویایی را برای شما فراهم می کند. تجربه خنکای آلوئه ورا در زمان رابطه جنسی بسیار لذت بخش بوده و روابط زوجین را بسیار مستحکم می کند. یک رابطه متفاوت امکان رفع مشکل زود انزالی و تکراری شدن روابط زوجین را را فراهم می کند. برخی از زوجین دچار مشکلات خستگی در ارتباط جنسی و تکراری شدن نحوه آن هستند. این کاندوم تاخیری تا حد زیادی این مشکل زوج ها را برطرف می کند.

کاندوم کلاسیک نیز از دیگر محصولات بسیار کاربردی این فروشگاه است که طرفداران زیادی دارد. افرادی که مشکل خاصی در طول رابطه جنسی ندارند، معمولا از این نمونه بیشتر استفاده می کنند. این محصول مناسب افرادی است که به یک رابطه طبیعی علاقه مند هستند و تنها به دنبال راهی برای جلوگیری از بارداری و مشکلات جنسی می گردند.

کاندوم تاخیری و تحریک کننده نوبل یکی از محصولات شگرف جدید است که توانایی یک رابطه طولانی و لذت بخش را برای شما فراهم می کند. کاندوم های تحریک کننده با ایجاد حس تحریک در آلت تناسلی شما رابطه جنسی را لذت بخش تر می کند. کاندوم تاخیری و تحریک کننده به افرادی که دارای مشکلات سرد مزاجی و زود انزالی هستند، کمک زیادی می کند.

 

نحوه عملکرد کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری میزان تحریک عصب بالای آلت تناسلی مردان را کاهش می دهد، در این صورت طول رابطه جنسی افزایش پیدا می کند. ماده ای در درون این کاندوم ها وجود دارد که سبب نشاط بیشتر در آلت تناسلی آقایان و متناوبا واژن خانم ها می شود. با کمک کاندوم های دارای رایحه معطر، عصب بالای آلت تناسلی لذت بیشتری را درک می کند و در این صورت رابطه جنسی شما با لذت و نشاط بیشتری همراه می شود. جالب است بدانید که ساختار و شکل ظاهری این کاندوم با نمونه های دیگر یکسان است. از این رو حتی می توانید ادعا کنید که توانایی رابطه شما بالا است و شریک جنسی شما متوجه چیزی نخواهد شد.

 

ویژگی کاندوم تاخیری مردان

کاندوم تاخیری در مردان نباید بیش از اندازه استفاده شود، بهتر است در کنار استفاده از این محصولات از روش های دیگری برای اصلاح این مشکل استفاده کنید. کاهش چربی های مضر، اصلاح مشکلات تغذیه ای، کاهش وزن و تثبیت وزن در محدوده مناسب از راهکارهای بهبود شرایط آقایان است. شرایط تغذیه ای و استرس دو عامل کشنده اسپرم در مردان است. این دو عامل در خانم ها نیز تاثیر بسیار مخربی در کاهش میل جنسی خواهند داشت. بخش زیادی از سرد مزاجی امروز جامعه به علت بروز همین مشکلات به وجود آمده است. انسان امروزی با تغییر محیط زندگی خود، ظلم بزرگی در حق خود کرده است. برای اصلاح این شرایط لازم است از مشاوران و پزشکان متخصص حاذق کمک بگیرید. در کنار آن استفاده کردن از کاندوم تاخیری مناسب می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در این صورت مشکلات آقایان تا سطح زیادی به صورت نسبی کاهش پیدا می کند.

پیشنهادی:  کاندوم چیست و طرز استفاده از کاندوم (فیلم + عکس)

 

ویژگی های منفی کاندوم تاخیری بنزوئیک

کاندوم تاخیری راه حل مناسبی برای زود انزالی است و با کاهش حساسیت آلت تناسلی سبب طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. البته در برخی از افراد با کاهش حساسیت آلت تناسلی مشکلاتی مثل کاهش لذت در طول رابطه ایجاد می شود. علت این مسئله این است که کاندوم های بنزوئیک حساسیت آلت مردانه را کاهش می دهند و در این حالت حرارت و لمس آلت زنانه برای آقایان بسیار سخت می شود. از این نظر برخی از مردان از نظر فیزیکی به صورت کامل ارضا نمی شوند. در صورتی که به صورت دراز مدت از کاندوم تاخیری بنزوئیک استفاده شود، این مشکلات ایجاد می گردد. این افراد بهتر است از نمونه های کلاسیک برای مشکل زود انزالی خود کمک بگیرند.

 

ویژگی های مثبت کاندوم تاخیری بنزوئیک

 

افزایش توان جنسی از ویژگی های مثبت این نوع کاندوم تاخیری است. اعتماد به نفس افراد در این صورت افزایش چشمگیری پیدا می کند و عشق و محبت بین همسران افزایش می یابد. این محصول دارای قدرت بسیار بالایی بوده و در برابر حرارت شدید مقاوم است. در این صورت امکان پاره شدن آن در بین رابطه بسیار کم است. نکته جالب این است که در اوج حرارت کاندوم تاخیری بنزوئیک شروع به ذوب مواد تاخیری و بی حس کننده می کند. در این حالت رابطه شما دارای زمان بندی بسیار طولانی تری شده و زود انزالی شما برطرف می شود.

در این محصول بوی شیمیایی خاصی وجود ندارد و رایحه بدبویی شما را در طول رابطه آزار نمی دهد. تنها رایحه های خوشبو در نمونه های دارای رایحه، سبب افزایش لذت و نشاط جنسی در شما می شود.

 

مزایای کاندوم های تاخیری

  • کاندوم تاخیری به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن اصلا پیچیده نیست.
  • خطر انتقال در این نمونه از محصولات جنسی تقریبا ناچیز است. از این نظر کاندوم تاخیری را جزء با دوام ترین و محافظ ترین محصولات جنسی دانسته اند. تحمل حرارت در این محصولات بسیار بالا و فوق العاده است.
  • بنزوکائین این محصول در حد مطلوبی قرار دارد و عوارض خاصی برای آن گزارش نشده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا