مسائل جنسی

چرا از خرید و بیان کاندوم از داروخانه خجالت می کشید؟

خوب است بدانید که کاندوم قدمت خیلی زیادی دارد و استفاده از کاندوم به قبل از میلاد مسیح نیز بر می گردد. یعنی در آن زمان هم از این محصول استفاده می کردند ولی شکل آن به پیشرفته بودن الان نمی رسد و کاندوم  در آن زمان با الان خیلی متفاوت بوده است.

 

 

 

همانطور که می دانید درصد زیادی از مردم زمانی که می خواهند به داروخانه بروند و کاندوم خریداری کنند خجالت می کشند و احساس خوبی نسبت به خرید این محصول را ندارند. بیشتر افراد  سعی می کنند که آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند تا نخواهند به داروخانه بروند و از آنجا بخرند.

خوب است بدانید که کاندوم قدمت خیلی زیادی دارد و استفاده از کاندوم به قبل از میلاد مسیح نیز بر می گردد. یعنی در آن زمان هم از این محصول استفاده می کردند ولی شکل آن به پیشرفته بودن الان نمی رسد و کاندوم  در آن زمان با الان خیلی متفاوت بوده است.

همانطور که می دانید علت برخی از بیماری ها از طریق رابطه ی جنسی می باشد بنابراین استفاده از کاندوم یک امر مهم و ضروری است زیرا می تواند جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیرد بنابراین خریدن آن هیچ گونه خجالتی ندارد.

بهترین مکان برای خریدن کاندوم داروخانه ها می باشند زیرا در آنجا بهداشت به طور کامل رعایت می شود و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید.

 

خجالت هنگام خرید کاندوم

خجالت هنگام خرید کاندوم یکی از مشکلات شایع در بین بیشتر افراد می باشد. ما در این مقاله قصد داریم با آموزش دادن راهکارهایی به شما باعث شویم که دیگر از خرید این محصول خجالت نکشید بنابراین به نکته هایی که در ادامه ی مطلب برای شما بیان می کنیم حتما توجه کنید و آن ها را رعایت کنید.

برخی از افراد به دنبال نام دیگری برای این محصول می باشند مثلا می خواهند یک نام علمی برای آن پیدا کنند زیرا از عنوان کردن چیزی که می خواهند خجالت می کشند. خوب است بدانید کاندوم ها و اسپری های تاخیری جزء پرفروش ترین محصولات جنسی در داروخانه ها می باشند و افراد زیادی بدون هیچ خجالتی آن ها را به راحتی خریداری می کنند اما برخی از افراد دیگر نمی توانند این محصول را بخرند و همیشه احساس خجالت نسبت به خرید محصولات جنسی را دارند.

 

خرید کاندوم

 

باید به شما بگوییم که اصلا نیاز نیست که شما دنبال نام دیگری برای این محصول جنسی بگردید بلکه باید راهکارهای اصولی را که در خرید این محصول باید به آن ها توجه کرد را به خوبی یاد بگیرید و با آن ها آشنا شوید.

شاید با دانستن آمارهایی که از فروش کاندوم در سال های مختلف و در کشورهای مختلف اعلام شده است شما را متعجب کند و باعث شود دست از خجالت کشیدن برای خرید این محصول جنسی بردارید. خوب است بدانید که در ایران و در سال ۹۶ مجموع فروش کاندوم و دیگر محصولات جنسی از فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر بوده است. همچنین فروش این محصول جنسی در سال ۲۰۱۸ و در اروپا پانزده میلیون عدد بوده است در حالی که فروش لوازم آرایشی و بهداشتی  در همان سال فقط هشت میلیون بوده است. این آمار ها نشان دهنده این است که خرید محصولات جنسی یک امر عادی و طبیعی است و هیچکس نباید از خرید این محصولات خجالت بکشد.

پیشنهادی:  زگیل تناسلی چیست و راهکار آن

 

در هنگام خرید کاندوم چه اصولی را باید رعایت کنید؟

 

۱-مشخص کردن هدف:

شما قبل از رفتن به داروخانه ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید منظور از تعیین کردن هدف این است که بدانید که چه نوع کاندومی را می خواهید زیرا همانطور که می دانید کاندوم انواع مختلفی دارد و زمانی که شما قبل از رفتن به داروخانه هدف خود را مشخص نکرده باشید وقتی به آنجا می روید سردرگم می شوید و نمی دانید کدام نوع از این محصول جنسی را باید انتخاب کنید ولی اگر قبل از رفتن به داروخانه مدل  های مختلفی را در اینترنت سرچ کرده باشید و یک نوع از این محصول را انتخاب کرده باشید هنگام خرید آن با مشکل مواجه نمی شوید و خیلی سریع محصول را خریداری می کنید و بنابراین با افراد کمتری مواجه می شوید. پس یکی از مهم ترین اصولی که در خرید این محصول و دیگر محصولات جنسی باید به آن ها توجه کرد مشخص کردن هدف قبل از خرید می باشد.

 

۲-خرید این محصول از مکان مناسب:

همانطور که می دانید کاندوم مثل بقیه محصولات نیست که شما به راحتی بتوانید آن را از مراکزی خریداری کنید که در آن جا آشنا دارید برای خرید این محصول حتما باید سعی کنید به مکان هایی بروید که شما را نمی شناسند و آشنایی در آن جا ندارید. این کار باعث می شود شما خیلی کمتر خجالت بکشید زیرا افرادی که با آن ها مواجه شدید غریبه بودند و شما را نمی شناختند.

 

خرید کاندوم

 

۳- اندازه مناسب را بدانید:

یکی دیگر از مشکلاتی که وجود دارد این است که زوج ها به علت خجالت کاندوم مناسب را خریداری نمی کنند و در بیشتر موارد از کاندوم های تنگ استفاده می کنند و آن ها متناسب با قطر آلت تناسلی مرد نمی باشد و در طول رابطه پاره می شود و ممکن است منجر به بارداری شود. علاوه بر اینکه شما باید با انواع کاندوم آشنایی داشته باشید همچنین باید نسبت به سایز خود نیز اطلاع داشته باشید و از گفتن سایز خود خجالت نکشید زیرا خجالت کشیدن به ضرر شما می باشد. برای فروشنده ها فروش محصولات جنسی یک امر عادی می باشد و آن ها در طول روز آنقدر محصولات جنسی می فروشند که برایشان عادی می باشد بنابراین این شما هستید که باید خجالت را کنار بگذارید و خواسته ی خود را بدون هیچ خجالتی بیان کنید.

پیشنهادی:  برای استفاده از کاندوم باید به چه نکاتی دقت کرد؟

 

۴-خرید کاندوم مثل خرید قرص سرماخوردگی نیست:

شما برای خرید قرص سرما خوردگی می توانید به راحتی و با صدای بلند از فروشنده بخواهید که به شما قرص سرماخوردگی بدهد و هیچ گونه خجالتی نیز نمی کشید و برای افراد دیگری که در آنجا حضور دارند هم چیز عجیبی به نظر نمی آید. اما اگر با صدای بلند نام محصولات جنسی را بر زبان بیاورید نگاه همه ی افراد را به خود جلب می کنید بنابراین حتما حواستان را جمع کنید و اگر آقا هستید یکی از فروشنده های مرد را صدا بزنید و به آرامی محصول مورد نظر را از او بخواهید و یا اگر خانم هستید از فروشنده ی خانم محصول جنسی مورد نظر خود را دریافت کنید اینگونه شما خیلی کمتر خجالت می کشید.

 

۵-حتما بسته کاندوم را بعد از خرید بررسی کنید:

بعد از خرید محصولات جنسی حتما بسته بندی آن ها را با دقت چک کنید زیرا ممکن است آن ها در اثر جابه جایی آسیب دیده باشند و اگر شما در داروخانه آن را بررسی نکنید و بعد از اینکه به خانه برگشتید ببینید که بسته بندی محصول شما مشکل دارد یا پاره است در این صورت شما به دلیل عدم توجه باید دوبار خجالت بکشید و به داروخانه مراجعه کنید پس برای اینکه این اتفاق نیفتد حتما حواستان را جمع کنید.

اگر می خواهید در هنگام خرید محصولات جنسی احساس خجالت نداشته باشید باید به خود بگویید که رابطه ی جنسی بخشی کاملا طبیعی از زندگی ما می باشد و نباید از خریدن این محصول جنسی خجالت کشید و باید خرید این محصول هم برای شما کاملا طبیعی باشد.

توجه داشته باشید که استفاده نکردن از کاندوم به دلیل خجالت کشیدن در هنگام خرید می تواند شما را دچار بیماری های مقاربتی کند و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند بنابراین شما ترجیح می دهید بیمار شوید یا از خریدن این محصول جنسی خجالت بکشید؟

اگر با بیان کردن تمام راهکارهای اصولی که در هنگام خرید این محصول جنسی باید به آن ها توجه کنید بازهم از خریدن این محصول خجالت می کشید می توانید به سراغ سایت های اینترنتی بروید و آن جا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و حتی می توانید با همسر خود آن ها را نگاه کنید و کاندوم مورد نظر را سفارش دهید. خرید از سایت های اینترنتی دیگر برای هیچ فردی خجالت آور نمی باشد و همه می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای این محصول را به راحتی خریداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا